Άσκηση και σεξουαλική διάθεση! Βοηθά; Τι είναι η “μαγική” άσκηση KEGEL

Όλοι γνωρίζουμε τα οφέλη που έχει η άσκηση στην υγεία μας, αλλά ας δούμε λίγο και τα οφέλη της άσκησης στη σεξουαλική μας ζωή. Τα οφέλη είναι τόσο σωματικά, όσο και ψυχολογικά. Ας πάρουμε ως δεδομένο πρώτα το αποτέλεσμα πολλών ερευνών (όπως για παράδειγμα του Πανεπιστημίου του Αρκάνσας), καθώς προκύπτει ότι άνθρωποι που γυμνάζονται δηλώνουν ότι νιώθουν πιο sexy!

Γράφει ο Χαρίδημος Ζαρίκος, καθηγητής φυσικής αγωγής, πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ, personal trainer

Ας ξεκινήσουμε πρώτα με τα ψυχολογικά. Παρότι οι ψυχολογικοί παράγοντες είναι δύσκολo να προσδιοριστούν, οι ψυχολόγοι λένε ότι οι άνθρωποι που γυμνάζονται έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και πολύ μεγαλύτερη σεξουαλική διάθεση. Aυτό συμβαίνει γιατί όταν γυμνάζεσαι, το σώμα σου, καθώς και οι αντοχές σου, αλλάζουν και έτσι οι αναστολές που φέρνει η ντροπή και ο φόβος του ”μην γίνω ρεζίλι” αρχίζουν και φεύγουν, οπότε ο άνθρωπος αρχίζει και είναι πιο ελεύθερος στο να αφεθεί σε ερωτικά παιχνίδια.

Ας πάμε τώρα στα ιατρικά και στην εγκεφαλική διέγερση που προκαλεί η γυμναστική. Κατά την γυμναστική βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος στους ιστούς άρα και η λειτουργία τους. Βελτιώνεται η καρδιακή και η εγκεφαλική λειτουργία το οποίο αυξάνει την παραγωγή ενδορφινών, πράγμα που εντείνει την σεξουαλική μας επιθυμία και τα ένστικτα μας, όλα αυτά βέβαια αν έχουμε την διάθεση να εκμεταλλευτούμε τα ένστικτα μας ,γιατί η γυμναστική από μόνη της δεν μπορεί να μας κάνει να θέλουμε να κάνουμε σεξ. Αν γενικότερα είτε δεν θέλουμε να κάνουμε σεξ ή ο παρτενέρ μας δεν μας ελκύει η γυμναστική δεν μπορεί να βοηθήσει κανέναν! Η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει την σεξουαλική ζωή όχι να την δημιουργήσει από το πουθενά!

Ας πάμε τώρα στα σωματικά οφέλη

Το καλό σεξ εκτός από τα παραπάνω χρειάζεται και τα παρακάτω:

  1. Αντοχή και ενέργεια για να μπορεί το ερωτικό παιχνίδι να έχει διάρκεια

  2. Μυικός τόνος και δύναμη για να μπορούμε να διατηρούμε για ώρα την σωστή στάση

  3. Ταχύτητα που είναι απαραίτητη για την ερωτική έκρηξη

  4. Ευκαμψία για να μπορούμε να έχουμε πολλές επιλογές

Επίσης κάτι πολύ σημαντικό για τους άντρες είναι ότι άνθρωποι που γυμνάζονται 20 λεπτά την ημέρα έχουν 50% λιγότερες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν προβλήματα στύσης. Ακόμη και σε μεγάλη ηλικία η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει τέτοιου είδους προβλήματα και ας μην υπήρχε από πριν εμπειρία (Χάρβαρντ). Επίσης, στο Πανεπιστήμιο του Τέξας μια μελέτη σε 35 γυναίκες 18-34 χρονών έδειξε 169% αυξημένη σεξουαλικότητα στις γυναίκες αυτές (μέσω μηχανήματος που μετρούσε την ροή του αίματος στα γεννητικά όργανα) την ώρα που έβλεπαν μια ταινία ερωτικού περιεχομένου μετά από 20 λεπτά αερόβιας προπόνησης.

Γι ΄αυτό άντρες και γυναίκες το ταίρι από το χέρι και… βουρ για το γυμναστήριο!

Η μαγική άσκηση KEGEL

Ας μιλήσουμε τώρα για την μαγική άσκηση KEGEL που η τύχη έφερε, για να σώσει την ερωτική ζωή πολλών ανδρών και γυναικών.

Πριν 60 χρόνια, λοιπόν, ο Dr. Arnold Kegel έψαχνε να λύσει το πρόβλημα της ακράτειας, δεν ήξερε ότι θα γίνει διάσημος γιατί θα είχε βρει τον τρόπο να απογειώσει την σεξουαλική ζωή πολλών ανθρώπων που είχαν ένα μεγάλο πρόβλημα. Η άσκηση βασίζεται στο να γυμνάσει τους ηβοκοκκυγικούς μύες, αυτούς δηλαδή που χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να καθυστερήσουμε την ούρηση.

Η άσκηση γίνεται ως εξής: σφίγγουμε τους μύες σαν να θέλουμε να διακόψουμε την ούρηση για 5 δευτερόλεπτα επαναλαμβάνουμε 5-10 φορές και μετά ξανά το ίδιο κάποια άλλη ώρα της μέρας.

Θα δείτε διαφορά σε ένα μήνα λένε οι ειδικοί!

Στους άντρες λύνει το μεγάλο πρόβλημα της πρόωρης εκσπερμάτωσης και της στύσης γιατί μπορούν να συστέλουν τους ηβοκοκκυγικούς μύες και στη συνέχεια να τους χαλαρώνουν. Στις γυναίκες δυναμώνουν τους μύες του κόλπου, ώστε να τους ελέγχουν καλύτερα και έτσι να μπορούν να φτάσουν ευκολότερα σε οργασμό. Τα τελευταία χρόνια η άσκηση kegel έχει ενσωματώσει και κάποιες ασκήσεις που δυναμώνουν την λεκάνη ώστε να έχουμε περισσότερη ευκαμψία κ σωστότερη αναπνοή.

Ελπίζω όσοι δεν έχετε πειστεί να ξεκινήσετε γυμναστική λέγοντας σας τα οφέλη της γυμναστικής στην υγεία σας και στην ψυχολογία σας, να μπορέσω να σας πείσω με τα οφέλη στην σεξουαλική σας υγεία ,ευχαρίστηση και επίδοση. Απλά να θυμάστε πάντα ότι παν μέτρον άριστον , το ότι η γυμναστική βελτιώνει την σεξουαλικότητα δεν σημαίνει ότι όσο πιο εξοντωτική και περισσότερη προπόνηση τόσο το καλύτερο!

Facebook: Ζαρίκος Χαρίδημος Γυμναστής-Personal Trainer

Instagram: Haridimoς_trainer

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο