Έκρηξη στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ

Τον εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης 183% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι των online σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο (Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο), σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.

Σύμφωνα με την Convert Group ο κλάδος θα κλείσει εφέτος, με συνολικές πωλήσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες έφτασαν τα 46,7 εκατ. ευρώ.

O κλάδος το τρίτο τρίμηνο συνέχισε να αναπτύσσεται με ρυθμό σχεδόν ίδιο με αυτόν του δεύτερου τριμήνου (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος), ενώ τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις σχεδόν τετραπλασιάσθηκαν σε σχέση με τους πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριος και Φεβρουάριος) και σημείωσαν άνοδο +174% συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2019.

Οι κατηγορίες που εμφάνισαν το τρίτο τρίμηνο (Ιούλιος, Αύγουστος και Σεπτέμβριος), τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ήταν τα κατεψυγμένα τρόφιμα (+254%), τα προϊόντα αρτοποιίας (+227%), τα φρέσκα τρόφιμα (+217%), τα συσκευασμένα τρόφιμα (+205%), τα καλλυντικά και είδη περιποίησης (+196%), τα χαρτικά και είδη καθαρισμού (+172%), τα ποτά και αναψυκτικά (+161%), τα προϊόντα για κατοικίδια (+135%) και τα προϊόντα περιποίησης για παιδιά (+39%).

Όσον αφορά τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για τις παραγγελίες τους, αν και οι κινητές συσκευές εμφάνισαν πτώση κατά το δεύτερο τρίμηνο του ‘20 λόγω του εγκλεισμού αλλά και της ανάγκης για μεγάλες παραγγελίες, στο τρίτο τρίμηνο, επανέκτησαν τη δυναμική τους, με αύξηση 7 ποσοστιαίων μονάδων, όντας υπεύθυνες για το 31% των συνολικών παραγγελιών. Πρώτη επιλογή του καταναλωτή παρέμειναν desktop & laptops από τα οποία προήλθε το 64% των συνολικών παραγγελιών.

Αναφορικά με τα marketing κανάλια, οι οργανικές αναζητήσεις μετά από την αύξηση που είχαν κατά την περίοδο της καραντίνας, στο τρίτο τρίμηνο υποχώρησαν κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας στο 15%, ποσοστό ίσο με αυτό που σημείωσαν και την ίδια περίοδο το 2019.

Η πτώση οφείλεται σε δύο βασικούς λόγους: στην επαναφορά των διαφημίσεων Google που κατά την περίοδο της καραντίνας και ιδιαίτερα τον Απρίλιο μειώθηκαν κατά 40% λόγω των προβλημάτων στη διαθεσιμότητα των προϊόντων και του τεράστιου φόρτου παραγγελιών, αλλά και στην αύξηση του direct με τους καταναλωτές να επιστρέφουν στους Λιανεμπόρους της πρώτης τους επιλογής.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο