Αναστάτωση σε πελάτες της Alpha Bank μετά από αποστολή SMS για αλλαγή κωδικών e-banking

Σύγχυση, αναστάτωση και προβληματισμό προκάλεσε σε πολλούς πελάτες του e-banking της Τράπεζας Alpha Bank, καθώς έλαβαν sms ότι θα πρέπει άμεσα να αλλάξουν τους κωδικούς τους.

Το μήνυμα που έλαβαν χρήστες του ebanking της Alpha Bank στα κινητά τους έγραφε χαρακτηριστικά: «myAlpha Code: **** EIΣOΔOΣ ΣTO e-banking. O KΩΔIKOΣ MIAΣ XPHΣHΣ ΘA ΠAPAMEINEI ENEPΓOΣ ΓIA TA EΠOMENA 5’».

Στελέχη της τράπεζας Alpha Bank, δηλώνουν ότι είναι «τεχνικής φύσεως» θέμα και ότι δεν υφίσταται ζήτημα κυβερνοεπίθεσης στα συστήματα της τράπεζας σημειώνοντας κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τα χρήματα, αλλά και τα προσωπικά δεδομένα των πελατών.

Κάποιες πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για «ανάσυρση» παλιών ανενεργών κωδικών οι οποίοι δεν σχετίζονται με τους λογαριασμούς των πελατών της τράπεζας καθώς είναι ανενεργοί.

Πηγές από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛΑΣ, ωστόσο, επισημαίνουν ότι δεν πρέπει κανείς από όσους έλαβαν το sms να αλλάξει τους κωδικούς του για την περίπτωση που όντως αποδειχθεί ότι πρόκειται για cyber attack και προσπάθεια «phising» (δόλιου «ψαρέματος» κωδικών).

Να σημειωθεί ότι έχουν καταγραφεί περιπτώσεις καταθετών που έχουν λάβει sms για κωδικό πρόσβασης, χωρίς να έχουν κάνει είσοδο στον λογαριασμό τους.

Εξάλλου σε τέτοια ζητήματα οι μεγάλες τράπεζες πάντα έχουν πολύ υψηλό τείχος προστασίας.

Στις 22 Ιουνίου, η Alpha Bank είχε κάνει την εξής ενημέρωση:

«Για την ασφάλεια των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών, η Alpha Bank σας υπενθυμίζει ότι δεν θα ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο τους κωδικούς σας καθώς αυτοί είναι προσωπικοί και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τους αποκαλύπτετε σε τρίτους.

Παρακαλούμε, εάν σας ζητηθεί -τηλεφωνικώς, με mail ή sms- να αποκαλύψετε τους κωδικούς σας σε άτομα που ισχυρίζονται ότι εκπροσωπούν γνωστή εταιρία πληροφορικής και ζητούν τη συνεργασία σας για εγκατάσταση εργαλείων απομακρυσμένης πρόσβασης στον υπολογιστή, κινητό ή tablet σας, πρόκειται για απάτη και θα πρέπει να αρνηθείτε το αίτημα και να αναφέρετε το περιστατικό στο 210 326 0000.

Η ασφάλεια των συναλλαγών σας είναι πάντοτε προτεραιότητα για εμάς».

Πηγή: skai.gr

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More