Αυτές είναι οι τροφές για να «γεμίσεις» άμεσα… μπαταρίες

Η νωθρότητα που μας καταλαμβάνει το απόγευμα, μερικές ώρες μετά το φαγητό πολλές φορές οδηγεί στην μην εκπλήρωση πολλών υποχρεώσεων που εκκρεμούν μέχρι το τέλος της μέρας αφού δεν έχουμε την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Η ανάγκη για έναν… υπνάκο φαντάζει πιο επιτακτική από ποτέ. Και πρόκειται για μια καλή λύση.

Δυστυχώς οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να αντισταθούν, ωστόσο ο ύπνος δεν είναι ο μόνος τρόπος για να τροφοδοτήσετε τον οργανισμό σας με την ενέργεια που σας λείπει.

Οι χειρότερες επιλογές έχουν να κάνουν συνήθως με προϊόντα που περιέχουν λευκή ζάχαρη, σιρόπι καλαμποκιού και διάφορες τεχνικές γλυκαντικές ουσίες, όπως υπογραμμίζει η ειδική σε θέματα υγείας, Liana Werner-Gray, η οποία είναι συγγραφέας του βιβλίου «The Earth Diet».

Οι λύσεις αυτές δεν είναι οι πλέον ενδεδειγμένες γιατί το αποτέλεσμα είναι πρόσκαιρο και στην συνέχεια αποδιοργανώνουν εντελώς τον οργανισμό και το σώμα σας. Θα διαπιστώσετε μάλιστα πως θα νιώσετε σύντομα και πάλι την κόπωση να σας καταβάλει, ενώ το αίσθημα υπνηλίας είναι πολλές φορές πιο έντονο από το αρχικό.

Τα ενεργειακά ποτά επίσης δεν προσφέρονται για να σας βοηθήσουν να ανακτήσετε την ενέργειά σας καθώς είναι γεμάτα με χημικά και προσθέτουν έξτρα πίεση στα επινεφρίδια και το λεμφικό σύστημα.

Προτιμήσετε τροφές που δεν είναι επεξεργασμένες και δεν περιέχουν συντηρητικά και πρόσθετες ουσίες, αλλά και τα φρούτα που δεν περιέχουν τεχνητές γλυκαντικές ουσίες. Ο καφές δεν είναι κακή επιλογή εφόσον είναι οργανικός, ωστόσο πολλοί το παρακάνουν και καταλήγουν να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες καφεΐνης ημερησίως.

Ακολουθούν φυσικοί τρόποι που θα σας δώσουν την ενέργεια του χρειάζεστε:

Διάφορα είδη μούρων

Tα κεράσια, τα βατόμουρα, τα μπλούμπερι και τα γκότζι μπέρι είναι φυσικά αντιοξειδωτικά, περιέχουν βιταμίνες και αμινοξέα, απαραίτητα για το καθέναν και παράλληλα σας δίνουν ενέργεια.

Μήλα

Kαίνε άμεσα τους υδατάνθρακες και αποτελούν ένα καλό σνακ πριν από την προπόνηση για όσους επιθυμούν μια τόνωση, ειδικά αν συνδυαστούν με βούτυρο αμυγδάλου.

Πορτοκάλια και γκρέιπφρουτ

Στύψτε μαζί πορτοκάλι, λεμόνι και γρέιπφρουτ για να φτιάξετε έναν χυμό που θα σας τονώσει. Το γκρέιπφρουτ είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και νερό και αυτό βοηθά στη ενυδάτωση του σώματος. Επίσης μειώνει τα επίπεδα ινσουλίνης και να ενισχύσει το μεταβολισμό σας.

Πράσινη… λεμονάδα

Eίναι ένας χυμός που αποτελείται από αγγούρι, σέλινο, τζίντζερ, λεμόνι και μήλο. Ποτό πλούσιο σε διατροφική αξία και κατάλληλο για όσους νιώθουν έλλειμμα ενέργειας.

Βραστά αυγά

Tα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά σε όλες τις μορφές τους, ενώ παράλληλα δίνουν έξτρα ενέργεια στο σώμα μας.

Οργανικός καφές

O καφές είναι ένα «εργοστάσιο» ενέργειας, ωστόσο αρκεί ένας την ημέρα. Ο οργανικός είναι προτιμότερος καθώς δεν υπάρχει ο κίνδυνος των φυτοφαρμάκων.

Ηλιόσποροι

Περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, μαγνήσιο, πρωτεΐνες και ψευδάργυρο τα οποία είναι απαραίτητα για έναν οργανισμό γεμάτο ενέργεια.

Τροφές με ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Πρόκειται κυρίως για ψάρια όπως ο σολομός, ο τόνος, ο γαύρος αλλά και θαλασσινά όπως τα στρείδια. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα τροφοδοτούν με ενέργεια τον εγκέφαλο.

Μέλι

Το μέλι ενισχύει το ανοσοποιητικό και δεν μας κάνει κακό επειδή είναι αρκετά γλυκό, όπως θεωρούν κάποιοι. Χρησιμοποιείται πολλές φορές σε θεραπείες που έχουν να κάνουν με την ενίσχυση της αντοχής και την αποκατάσταση της ενέργειας (Μελισσοθεραπεία).

Μπανάνες

Eίναι υψηλής περιεκτικότητας σε κάλιο που βοηθά στην σωστή λειτουργία του εγκεφάλου και αποτελεί αγαπημένο σνακ των αθλητών καθώς τους γεμίζει με ενέργεια μεγάλης διάρκειας.

Θαλασσινό αλάτι

Kάνοντας γαργάρες με θαλασσινό νερό είναι ένας φυσικός τρόπος να πάρετε τους απαραίτητους ηλεκτρολύτες. Αυτοί συμβάλουν στη σωστή ισορροπία των υγρών στο σώμα και στην μεταφορά της ενέργειας που είναι απαραίτητη για πολλές λειτουργίες.

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο