Αυτές είναι οι 3 καλύτερες στάσεις yoga για απόλυτη χαλάρωση

Έχουμε μιλήσει αρκετές φορές για το πόσο καλή μορφή άσκησης είναι η yoga.

Στην Ελλάδα άρχισε να γίνεται ολοένα και πιο γνωστή τα τελευταία χρόνια και σήμερα είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Ουσιαστικά πρόκειται για μια αρχαία πρακτική και είδος διαλογισμού. Για αρκετό κόσμο αποτελεί σύμβολο της εσωτερικής γαλήνης, της ισορροπημένης άσκησης και φυσικά της πνευματικής, σωματικής και ψυχικής ηρεμίας.

Ο πιο γρήγορος και απλός τρόπος για να βελτιώσεις την πρακτική σου είναι να επικεντρωθείς στις αναπνοές. Επιβραδύνοντας την αναπνοή σου, ρίχνεις τον καρδιακό παλμό και αυτομάτως ηρεμείς το νευρικό σύστημα. Εστιάζοντας στις εισπνοές και τις εκπνοές δημιουργείς τις προϋποθέσεις για να φτάσεις στην απόλυτη ηρεμία και χαλάρωση.

Σύμφωνα με τους ειδικούς η yoga λειτουργεί εξαιρετικά σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης και μπορεί να σε σώσει από δύσκολες στιγμές της ημέρας. Τι εννοούμε με αυτό; Όταν νιώσεις την ανάγκη να δημιουργήσεις μια στιγμή ηρεμίας, ξάπλωσε στο χαλάκι σου και δοκίμασε αυτές τις 3 στάσεις για να νιώσεις καλύτερα σε λίγα μόλις λεπτά.

1) Mountain Pose/Tadasana

Στάσου ψηλά με τα πόδια μακριά από το πλάτος του ισχίου.
Φέρε το ένα χέρι στην καρδιά σου και το άλλο χέρι στην κοιλιά. Κλείσε τα μάτια σου.
Σήκωσε τα γόνατά σου προς τα ισχία, χαλάρωσε τον κόκκυγα, ρίξε τους ώμους και προσπάθησε να σηκωθείς. Πάρε 10 αναπνοές για να αισθανθείς ολόκληρη την κίνηση.

2) Supported Hero’s Pose/Virasana

Προσπάθησε να καθίσεις στις κνήμες με τα γόνατα όσο το δυνατόν πιο κοντά στο σώμα σου. Τοποθέτησε ένα μαξιλάρι ανάμεσα στους αστραγάλους για να σταθεροποιήσεις το κάθισμά σου. Τοποθέτησε το ένα χέρι στην καρδιά και το άλλο στην κοιλιά σου. Τα δάχτυλα των ποδιών είναι στραμμένα προς το χώρο πίσω σου.

3) Child’s Pose/Balasana

Διεύρυνε τα γόνατά σου στις άκρες του χαλιού σας και άγγιξε τα μεγάλα δάχτυλα των ποδιών. Μετακίνησε τους γοφούς και φέρε τα χέρια προς τα εμπρός μέχρι το μέτωπό σου να μπορεί να στηριχτεί στο χαλάκι. Χαλαρώστε τους γοφούς, τους ώμους και τους αγκώνες σου. Άφησε την κοιλιά να πάει ανάμεσα στους εσωτερικούς μηρούς και καθώς αναπνέεις, φαντάσου να γεμίζεις αέρα ολόκληρο το σώμα σου. Μείνε σε αυτή τη στάση για πέντε έως 20 αναπνοές, ανάλογα με το πώς αισθάνεσαι.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο