Αυτό είναι το μυστικό για καλύτερη πέψη

Για να διατηρήσουμε την καλή υγεία δεν έχει σημασία μόνο το τι τρώμε, αλλά σημαντικό ρόλο παίζει και πόσο καλά λειτουργεί το πεπτικό σύστημα. Η πέψη είναι μια διαδικασία θεμελιώδους σημασίας για την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό.

Εκτός όμως από τις τροφές, υπάρχει και άλλο ένα μυστικό για την καλύτερη πέψη.
Γνωρίζετε ήδη ότι το πόσιμο νερό είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία σας. Η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων υγρών διασφαλίζει ότι το σώμα σας είναι σε θέση να εκτελέσει βασικές διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης της ρύθμισης της θερμοκρασίας. Αλλά όταν το σώμα σας στερείται νερού και άλλων υγρών, μπορεί να οδηγηθεί σε αφυδάτωση, που σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένους ή να έχετε ζαλάδες.

Μερικοί άνθρωποι μπορούν να υποστηρίξουν ότι δεν πρέπει να πίνετε νερό ενώ τρώτε, υποστηρίζοντας ότι αυτή η διαδικασία μπορεί να δυσκολέψει την πέψη. Όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Όταν πίνετε νερό ενώ τρώτε, βοηθάτε τη διάσπαση της τροφής και την απορρόφηση τω θρεπτικών συστατικών. Εξάλλου πολλές τροφές περιέχουν νερό, άρα γιατί να μην μπορείτε να το πίνετε κιόλας κατά τη διάρκεια τους φαγητού;

Όμως εάν έχετε γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (GERD), καλό είναι να περιορίζετε την πρόσληψη υγρών κατά τη διάρκεια των γευμάτων για να αποφευχθεί η δυσπεψία.

Κατά μέσο όρο, οι υγιείς ενήλικες άνδρες καλό είναι να πίνουν καθημερινά 15,5 φλιτζάνια (3,7 λίτρα) υγρών και οι υγιείς ενήλικες γυναίκες 11,5 φλιτζάνια (2,7 λίτρα), σύμφωνα με τις διαιτητικές προσλήψεις. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις ανάγκες μας νερό, όπως το υψόμετρο, ο καιρός, η θερμοκρασία, το επίπεδο δραστηριότητας και η υγεία.

Θυμηθείτε ότι το νερό δεν είναι ο μόνος τρόπος να παραμείνετε ενυδατωμένοι. Υπάρχουν επίσης τροφές πλούσιες σε νερό, όπως το καρπούζι, αγγούρι, κουνουπίδι, χυμοί και σούπες. Μαζί με αυτά τα τρόφιμα, καταναλώνετε επίσης φυτικές ίνες, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αισθανθείτε πλήρεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, το οποίο με τη σειρά του έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει στην απώλεια βάρους και στη συντήρηση του βάρους. Τέλος εάν το πόσιμο απλό νερό δεν σας συναρπάζει, μπορείτε να προσθέσετε λεμόνι ή μέντα για να του δώσετε περισσότερη γεύση.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο