Αυτό είναι το νέο εργαλείο της Google για επιχειρήσεις – Παρουσιάστηκε στη ΔΕΘ (ΦΩΤΟ)

Ένα νέο εργαλείο, που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό, ανακοίνωσε σήμερα το μεσημέρι η Google στο πλαίσιο των Talks & Events του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στη ΔΕΘ.

Ρεπορτάζ: Στράτος Λούβαρης

Το εργαλείο με όνομα Market Finder είναι από σήμερα διαθέσιμο στα ελληνικά, για Έλληνες επιχειρηματίες. Προσφέρει δωρεάν οδηγούς, βίντεο και πληροφορίες, κάνοντας πιο εύκολα τα πρώτα βήματα των επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές και τις εξαγωγές.

Μεταξύ άλλων, βρίσκει τις καλύτερες αγορές για κάθε επιχείρηση, παρέχει βοήθεια για διαδικαστικά θέματα όπως διεθνείς πληρωμές, λογιστικά, προσαρμογή ιστοσελίδας σε μια ξένη χώρα, δημιουργία marketing plan, συμβουλές για τις συσκευές που χρησιμοποιούν οι πελάτες μιας επιχείρησης και για το πώς μπορεί να τους προσεγγίσει ο επιχειρηματίας κλπ.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η Google παρουσίασε επίσης έναν ενημερωμένο απολογισμό αποτελεσμάτων για το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online  που παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε τουριστικές επιχειρήσεις σχετικά με ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις του τουρισμού να μπορούν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο αποτελεσματικά, με στόχο να προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Όπως ανέφερε η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα. Μαρία Φουντά στην ομιλία της “εως σήμερα, στην Ελλάδα, η Google έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 120.000 ανθρώπους, έχοντας επισκεφθεί περισσότερες από 100 πόλεις και συνεργαστεί με πάνω από 40 πανεπιστήμια σε όλη τη χώρα, για να συμβάλλει και στην κατάρτιση της νέας γενιάς επαγγελματιών του τουρισμού. Συγκεκριμένα, έχουν εκπαιδευτεί περισσότεροι από 4.000 επιχειρηματίες και νέοι, στις 7 περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ συνολικά, από το 2014 που ξεκίνησε το πρόγραμμα, έχουν εκπαιδευτεί περισσότεροι από 14.000 νέοι και επαγγελματίες από την περιοχή” επισήμανε.

Η κα. Φουντά τόνισε ότι βλέποντας τα πολύ θετικά αποτελέσματα η Google θα συνεχίσει να επενδύει για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα.

Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει πολλές ευκαιρίες στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όμως σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ, μόνο το 10% των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδος. Ένα πραγματικά μικρό ποσοστό, ιδιαίτερα αν συγκριθεί με τον μέσο όρο της Ε.Ε. Σύμφωνα με τον ίδιο οργανισμό, δύο από τους λόγους που αποτελούν εμπόδια για την δραστηριοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος είναι 1) η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων και 2) η δυσκολία διαχείρισης τεχνολογικών εργαλείων.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας δήλωσε πως είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online της Google ήρθε στην πόλη της Θεσσαλονίκης και έδωσε τη δυνατότητα στις τοπικές επιχειρήσεις και στους επαγγελματίες του τουρισμού να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία του προγράμματος για να αναπτύξουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Όπως είπε χαρακτηριστικά “το διαδίκτυο μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος της πόλης μας, ενώ εργαλεία όπως το Market Finder που ανακοινώθηκε σήμερα από την εταιρεία μπορεί να βοηθήσουν σημαντικά τις επιχειρήσεις μας να αναπτυχθούν στις ξένες αγορές.”

Από την μεριά του ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος είπε πως “η συνεργασία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Google που ανακοινώθηκε επίσημα στις Σέρρες πριν από μερικούς μήνες, μας έδωσε την ευκαιρία να προσφέρουμε στους επαγγελματίες αλλά και στις επιχειρήσεις της Περιφέρειας τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν δωρεάν στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εργαλεία του προγράμματος Grow Greek Tourism Online της Google και να ενισχύσουν το διαδικτυακό τους αποτύπωμα.

Ενώ συνέχισε λέγοντας πως “χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η εταιρεία ανακοινώνει σήμερα από τη Θεσσαλονίκη το νέο εργαλείο Market Finder, το οποίο πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει σημαντικά τις προσπάθειες των επιχειρήσεων της Περιφέρειας που αναζητούν επιχειρηματικές ευκαιρίες στο εξωτερικό.”

Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου όπως είπε στην ομιλία της “ο ψηφιακός τουρισμός αποτελεί προτεραιότητα στη στρατηγική του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές, ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για τη δημιουργία μιας τουριστικά «έξυπνης πόλης», ο στόχος μας. Το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online της Google που εκπαίδευσε πάνω από 3.000 τουριστικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες του τουρισμού της Θεσσαλονίκης βοηθά στην αξιοποίηση της γνώσης που αποκτήθηκε για το καλό της πόλης.” υπογράμμισε.

Όπως τόνισε η κα. Πατουλίδου “η στρατηγική μας στον ψηφιακό τουρισμό αποδίδει. Το portal thessaloniki.travel προβάλλει τη Θεσσαλονίκη σε 6 γλώσσες και σύντομα θα είναι διαθέσιμο και στα Ισπανικά και στα Εβραϊκά. Ενώ σημείωσε πως έχει 1,6 εκατ. προβολές. Όπως ανακοίνωσε,  σύντομα θα αξιοποιηθεί και ο ηλεκτρονικός πλοηγός σε συνεργασία με τον ΑΤΕΙΘ που θα προσφέρει τη δυνατότητα οργάνωσης μιας τουριστικής περιήγησης στην πόλη ανάλογα με το χρόνο και τα ενδιαφέροντα του επισκέπτη.

Τέλος, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα, David Burger ανέφερε ότι “το κληροδότημα που άφησε η παρουσία των ΗΠΑ στη ΔΕΘ 2018, αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να συνδυάζεις την τεχνολογική τεχνογνωσία με το τεράστιο δυναμικό που υπάρχει στην Ελλάδα. Κάνοντας ήδη το επόμενο βήμα μέσα από την παρουσία των ΗΠΑ στη φετινή ΔΕΘ, βλέπουμε πόσο άψογα συμπληρώνει αυτήν την προσπάθεια το Grow Greek Tourism Online της Google.”

Στην εκδήλωση συμμετείχαν o Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης κα. Παρασκευή Πατουλίδου, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα κ. David Burger και η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα. Μαρία Φουντά.

Πώς λειτουργεί το Market Finder

Βρίσκοντας τις καλύτερες αγορές για την επιχείρησή σας: Από τη στιγμή που ο επιχειρηματίας καταχωρήσει την ιστοσελίδα του στο εργαλείο Market Finder, αυτό θα του υποδείξει ποιες αγορές εξαγωγών είναι οι καταλληλότερες για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Θα του δείξει επίσης τον αριθμό των μηνιαίων αναζητήσεων Google για τα προϊόντα της εταιρείας του, καθώς και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των δυνητικών αγορών. Το Market Finder αναλύει τη χρήση του διαδικτύου από τους καταναλωτές, τα δημογραφικά στοιχεία και το διαθέσιμο εισόδημά τους, παρέχοντας ξεκάθαρους δείκτες και πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την αναπτυξιακή δυναμική μιας αγοράς.

Προετοιμάζοντας την επιχείρησή σας για μια παγκόσμια αγορά: Το Market Finder ετοιμάζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για διεθνή επιτυχία, καθιστώντας τις έτοιμες για εξαγωγές. Αυτό γίνεται με εργαλεία εντοπισμού αγορών, καθώς και με οδηγούς και συμβουλές που υποδεικνύουν τους αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με νέες αγορές, ανεξάρτητα από το αν αυτό αφορά στη γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, ειδικοί στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος, οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε αγορά.

Φέρνοντας την επιχείρησή σας μπροστά στους πελάτες: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads που, μέσα από παρουσιάσεις σχετικών περιπτώσεων, οδηγούς και video, να είναι αποτελεσματικές και προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές. Πηγή: www.lifo.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More