Γιαννούλης: Σε τραγική κατάσταση οι αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης

Την «τραγική» κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών, τονίζει σε ανακοίνωσή του βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ και Αναπληρωτής Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Γιαννούλης.

Ο κ. Γιαννούλης κάνει λόγο για «ασφυκτικές συνθήκες μεταφοράς στις ώρες αιχμής» και δηλώνει πως «για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση απαιτείται άμεσα η ενεργοποίηση του διαγωνισμού που είχε προκηρύξει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για 750 λεωφορεία σύγχρονης τεχνολογίας, η ενίσχυση των συνεργείων και της αποθήκης ανταλλακτικών για να κινηθούν ακινητοποιημένα λεωφορεία του ΟΑΣΘ καθώς και επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων με τα ΚΤΕΛ και με τον ανάδοχο της νέας μίσθωσης».

Αναλυτικά η ανακοίνωσή του:

«Αντιμέτωποι με την τραγική κατάσταση στον ΟΑΣΘ βρίσκονται καθημερινά οι πολίτες της Θεσσαλονίκης. Παρά τις βαρύγδουπες εξαγγελίες τόσο του Πρωθυπουργού όσο και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ήδη από την επομένη της ανάληψης της εξουσίας από τη ΝΔ, οι Θεσσαλονικείς εδώ και 14 μήνες είναι όμηροι των παλινωδιών και της απραξίας της κυβέρνησης. Ο Συνωστισμός και οι ασφυκτικές συνθήκες μεταφοράς στις ώρες αιχμής παραμένει μία διαρκής εστία διασποράς και κινδύνου για τους επιβάτες του ΟΑΣΘ. Και αυτό δεν θεραπεύεται με λόγια και υποσχέσεις.

Η ανυπαρξία ολοκληρωμένου σχεδίου έχει οδηγήσει σε τραγική κατάσταση της αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης. Στο δρόμο δεν κυκλοφορούν περισσότερα από 270 λεωφορεία (ΟΑΣΘ + ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) παρά το γεγονός ότι μπήκαμε στην χειμερινή περίοδο. Η νέα σύμβαση για την μίσθωση 180 μεταχειρισμένων λεωφορείων εκτός από το ότι είναι σκανδαλωδώς ακριβή (πάνω από 110.000 κάθε λεωφορείο) δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα διότι στο τέλος του έτους πρέπει να αποσυρθούν περίπου 90 λεωφορεία. Επιπλέον τα 180 λεωφορεία είναι παλαιάς τεχνολογίας μη αντιρυπαντικής τεχνολογίας που σημαίνει επιβάρυνση του περιβάλλοντος και των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής.

Για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση απαιτείται άμεσα η ενεργοποίηση του διαγωνισμού που είχε προκηρύξει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για 750 λεωφορεία σύγχρονης τεχνολογίας, η ενίσχυση των συνεργείων και της αποθήκης ανταλλακτικών για να κινηθούν ακινητοποιημένα λεωφορεία του ΟΑΣΘ καθώς και επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων με τα ΚΤΕΛ και με τον ανάδοχο της νέας μίσθωσης. Και να αφήσουν τα κουτοπόνηρα σχέδια για παρελκυστική μεθόδευση πλήρους ανάθεσης του μεταφορικού έργου σε ιδιώτες και ΚΤΕΛ.

Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσουμε πως η εκκαθάριση καθυστερεί και επιχειρούνται προσπάθειες συγκάλυψης του διαχρονικού σκανδάλου ενώ η κατάργηση του ΑΣΥΘ έχει ανοίξει το δρόμο στην ιδιωτικοποίηση. Να σημειώσουμε επίσης πως δεν έχει υπογραφεί νέα ΣΣΕ στον ΟΑΣΘ και στα ΚΤΕΛ οι μισθοί είναι εξευτελιστικοί. Επίσης δεν έχει  τηρηθεί η ΣΣΕ που είχε υπογραφεί επί ΣΥΡΙΖΑ με το επιχείρημα ότι ήταν ευνοϊκή για τους εργαζόμενους».

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο