Γυναικεία επιχειρηματικότητα: Βασικοί πυλώνες για να επιτευχθεί αποτελεσματικά

Η 3η εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας διοργανώνεται από τις 26 έως τις 30 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη και είναι μια πρωτοβουλία του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδας (ΣΕΓΕ).

Ρεπορτάζ: Κική Τσάνη

Πρόκειται για τη μοναδική εκδήλωση στο είδος της σε πανελλήνιο επίπεδο, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας, του Δήμου αλλά της Ευρωπαϊκής Ένωσης και έχει ως στόχο την υποστήριξη των γυναικείων επιχειρήσεων, προσφέροντας την απαραίτητη πληροφόρηση μέσω μιας μεγάλης ατζέντας για το κοινό, που διαφοροποιείται από μέρα σε μέρα.

Σύμφωνα με την πρόεδρο του ΣΕΓΕ, Αποστολίνα Τσαλταμπάση, δεν είναι ένα στυγνό συνέδριο επιστημονικού χαρακτήρα, αλλά μία διοργάνωση που το κοινό μπορεί να συμμετέχει επί της ουσίας στη διαδικασία, αλληλεπιδρώντας με ειδικούς τεχνογνώστες από τουλάχιστον 30 χώρες, οι οποίοι θα ενημερώσουν τις ενδιαφερόμενες για διάφορες δομές υποστήριξης για την ανάπτυξη μιας start up επιχείρησης και για το πως μπορούν να κάνουν την επιχειρηματική τους ιδέα, πράξη. Ακόμα, το κοινό θα ενημερωθεί για διάφορες μορφές χρηματοδότησης μιας επιχείρησης, ένα θέμα που προβληματίζει πολύ τους νέους επιχειρηματίες, ενώ στις 27 Νοεμβρίου θα επιλεχθούν 5 επιχειρήσεις που θα χρηματοδοτηθούν από ιδιώτες επενδυτές από όλη την Ευρώπη.

Η 3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας δίνει βάση στην τεχνολογία, κάνοντας μια σύνδεση με τη νέα εποχή. Το πως μπορούν, δηλαδή, οι νέες τεχνολογίες να βοηθήσουν και την παραδοσιακή επιχείρηση, με βασικό πυλώνα, εκτός από τα social media, το gamification, τη στρατηγική της παιχνιδοποίησης, κομμάτι που ίσως δεν έχει κατανοήσει ακόμα μια μικρομεσαία επιχείρηση, όμως θα μπορούσε να οδηγήσει στην εξέλιξή της, μέσω εναλλακτικών μορφών χρηματοδότησης.

Το κεφάλαιο, όπως είπε η κα Τσαλταμπάση, είναι αυτό που προβληματίζει τις γυναίκες και τις αποτρέπει από το να υλοποιήσουν μια επιχειρηματική τους ιδέα. Ειδικότερα, στη Βόρεια Ελλάδα, οι γυναίκες έχουν στο μυαλό τους ακόμα κάποια τροχοπέδη για το πως θα μπορέσουν να μπουν και να εξελιχθούν στον επιχειρηματικό στίβο και προτιμούν να μένουν υπό τη σκέπη της μισθωτής εργασίας, ενώ οι ίδιες θα ήθελαν να ανοίξουν τα φτερά τους. Ακόμα, σύμφωνα με την κα Τσαλταμπάση και την κα Δέσποινα Τριακοσάρη, αντιπρόεδρο του ΣΕΓΕ, υπάρχει άγνοια ως προς την επιχειρηματική πραγματικότητα. Δηλαδή, μη έχοντας την προαπαιτούμενη γνώση του επιχειρείν, οι γυναίκες σοκάρονται με το γεγονός ότι για μεγάλα διαστήματα, ίσως να μην έχουν κέρδος από την επιχείρησή τους, μέχρι αυτή να ορθοποδήσει και αυτό τις κρατάει πίσω.

Δέσποινα Τριακοσάρη, Αποστολίνα Τσαλταμπάση

Υπάρχει, παράλληλα, και το δίλημμα “δουλειά ή οικογένεια” που αποθαρρύνει τις γυναίκες, οι οποίες ακόμα και σήμερα συναντούν διάφορα στερεότυπα στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν κάτι δικό τους από την αρχή.

Ο ρόλος τους ΣΕΓΕ είναι να δημιουργήσει ένα φιλικό περιβάλλον προς τη γυναίκα-επιχειρηματία, να της προσφέρει υποστήριξη μέσω της συμβουλευτικής, να κατανοήσει ακριβώς, δηλαδή την πραγματική εικόνα του επιχειρείν. Ταυτόχρονα, θέτει ως προτεραιότητα τη δικτύωση μιας νέας επιχείρησης, στηρίζοντας τα μέλη της στο να φτάσουν στο μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα και δίνοντας ιδέες και λύσεις για εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο