Εάν αποφύγετε αυτά τα 3 λάθη δεν θα πάρετε κιλά στην εμμηνόπαυση

Εμμηνόπαυση και αύξηση βάρους συνήθως πηγαίνουν μαζί. Ο λόγος; Δυστυχώς δεν είναι ένας αλλά πολλοί, όπως για παράδειγμα η μείωση των ορμονών, των οιστρογόνων και της προγεστερόνης, η μείωση της μυϊκής μάζας και οι αλλαγές στον τρόπο ζωής.

Οι γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση πρέπει να κατανοήσουν ότι θα χάνουν τα κιλά με πολύ αργό ρυθμό, παρόλα αυτά η μείωση του σωματικού βάρους δεν είναι ανέφικτη. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν μπαίνετε στην εμμηνόπαυση είναι να αποφύγετε κάποια διατροφικά λάθη τα οποία σας προσθέτουν κιλά ή δυσκολεύουν την προσπάθεια απώλειας βάρους.

Αποφύγετε τα λιπαρά, αλλά όχι όλα.Όπως έχω αναφέρει και άλλες φορές, δεν ανήκουν όλα τα λιπαρά στην ίδια κατηγορία. Τα κορεσμένα και τα trans λιπαρά οξέα είναι επικίνδυνα για την υγεία, όμως υπάρχουν και τα λεγόμενο καλά λιπαρά, η κατανάλωση των οποίων βοηθάει την απώλεια κιλών αλλά και στην προστασία της καρδιάς. Αντί λοιπόν να προσπαθείτε να αποβάλετε όλα τα λιπαρά από τη διατροφή σας, εντάξτε με μέτρο πάντα, τροφές πλούσιες σε πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα (αβοκάντο, ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς…).

Μην τρώτε το ίδιο με πριν την εμμηνόπαυση. Οι αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα σας κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης οδηγούν σε μείωση του μεταβολισμού και σε αύξηση του σωματικού βάρους. Έτσι λοιπόν αν συνεχίσετε να τρώτε τις ίδιες ποσότητες φαγητού όπως πριν μπείτε στην εμμηνόπαυση, κατά 99% θα πάρετε κιλά. Για να μπορέσετε να διατηρήσετε ή να χάσετε βάρος πρέπει να κάνετε και αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα.

Μη χρησιμοποιείτε το φαγητό σαν συναισθηματικό δεκανίκι. Η μετάβαση στην εμμηνόπαυση μπορεί να φέρει εκτός από σωματικές και συναισθηματικές αλλαγές. Αυτό οδηγεί πολλές γυναίκες στην κατανάλωση φαγητού, κυρίως γλυκών, ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν και να ξεπεράσουν  αυτή την ταραχώδη περίοδο της ζωής τους. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αντιμετωπίζετε τα συναισθήματά σας με άλλους τρόπους, εκτός από το φαγητό. Κάθε φορά που νιώθετε στρεσαρισμένη ή αγχωμένη βγείτε να κάνετε μια βόλτα, πάρτε τηλέφωνο ένα φίλο σας ή κάντε ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο.

Κατά μέσο όρο οι γυναίκες φτάνουν στην εμμηνόπαυση στην ηλικία των 51, αλλά μπορεί και να συμβεί νωρίτερα ή αργότερα. Τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης ποικίλλουν ανάλογα με κάθε γυναίκα. Τα πιο κοινά περιλαμβάνουν τις εξάψεις, τις νυχτερινές εφιδρώσεις, την αύξηση του σωματικού βάρους, την αποθήκευση λίπος στην περιφέρεια και τις μεταβολές της διάθεσης. Ωστόσο ορισμένες γυναίκες περνούν την εμμηνόπαυση χωρίς συμπτώματα.

Τι προκαλεί την εμμηνόπαυση;

Οι ορμόνες. Οι ωοθήκες παράγουν λιγότερα οιστρογόνα και προγεστερόνη δυο από τις κυριότερες ορμόνες για την αναπαραγωγή. Καθώς πέφτουν τα επίπεδα των οιστρογόνων, αρχίζει η μετάβαση στην εμμηνόπαυση και τα πρώτα συμπτώματα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο