Εγκυμοσύνη: Δώστε τέλος στην κούραση

Χρήσιμες συμβουλές και έξυπνες πρακτικές για να καταφέρετε να ξεπεράσετε εύκολα την κούραση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Το έντονο αίσθημα κούρασης κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης αποτελεί ένα ιδιαίτερα συχνό και φυσιολογικό φαινόμενο, το οποίο τείνει να γίνεται πιο έντονο κατά τους πρώτους μήνες κύησης αλλά και τις εβδομάδες πριν την γέννηση του μωρού. Αποτελεί φυσιολογικό φαινόμενο, που οφείλεται στην προσπάθεια του σώματος να συνηθίσει τα νέα δεδομένα, όπως είναι το έμβρυο που μεγαλώνει και θα αναπτύσσεται μέσα σας για τους ερχόμενους εννέα μήνες. Πέραν του μωρού, τα επίπεδα των ορμονών σας αλλάζουν κι ενδεχομένως να εντείνουν το αίσθημα της κούρασης.

Που οφείλεται η κούραση στην εγκυμοσύνη;

Οι πιο συνηθισμένοι λόγοι, που «κρύβονται» πίσω από την κούραση στην διάρκεια της εγκυμοσύνης, περιλαμβάνουν:

Αυξημένα επίπεδα οιστρογόνων και προγεστερόνης.

Μείωση της αρτηριακής πίεσης και του σακχάρου στο αίμα.

Αυξημένη ροή αίματος.

Διαταραχή του ύπνου.

Προβλήματα πέψης.

Πρωινή αδιαθεσία.

Άγχος ή στρες.

Συχνουρία, καούρα.

Πόνοι στην πλάτη, στο ισχίο και την λεκάνη.

Ξεπεράστε την φυσικά

Αν και δεν υπάρχει συγκεκριμένη πρακτική που θα σας ανακουφίσει από την έντονη κούραση, θα ήταν καλό να κάνετε υπομονή, μιας και  βελτιώνεται όταν η εγκυμονούσα μπει στο δεύτερο τρίμηνο. Συνήθως επιστρέφει στο τρίτο περίοδο, τις εβδομάδες πριν τον τοκετό, όμως αυτό πιθανόν να αλλάζει αφού κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετική. Ωστόσο, ορισμένες χρήσιμες συμβουλές περιλαμβάνουν:

*Φάτε υγιεινά

Όταν η κόπωση «χτυπά«, τα υγιεινά γεύματα και οι έξυπνες επιλογές μπορούν να σας βοηθήσουν να μείνετε σε εγρήγορση. Μερικές τροφές που μπορεί να σας βοηθήσουν να μειώσετε το αίσθημα της κόπωσης, περιλαμβάνουν:

  • Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη.
  • Αποφύγετε τα ποτά με καφεΐνη ή τα ενεργειακή ποτά.
  • Βεβαιωθείτε ότι τρώτε ανά περίπου δύο ώρες κάποιο υγιεινό σνακ.
  • Αποφύγετε την υπερβολική ζάχαρη.

*Ξεκουραστείτε

Αν παρατηρείτε ότι αισθάνεστε συνέχεια κουρασμένη και ότι δεν μπορείτε να ανακτήσετε την ενέργειά σας, τότε μάλλον θα πρέπει να αφιερώσετε λίγο παραπάνω χρόνο για να κοιμηθείτε. Ειδικά στην περίπτωση που τα βράδια παραμείνετε άγρυπνη, τότε θα ήταν καλό να κοιμηθείτε λίγο παραπάνω το πρωί. Ωστόσο, είναι σημαντικό να προσέξετε και να μην κοιμάστε υπερβολικά πολλές ώρες, καθώς ο πολύωρος ύπνος υπάρχει περίπτωση να σας κάνει να αισθανθείτε μεγαλύτερη κούραση.

Πηγή: imommy.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο