Εκλογές ΗΠΑ: Στη διαδικτυακή αντεπίθεση ο Μπάιντεν μετά το χαοτικό ντιμπέιτ με τον Τραμπ

Το πρώτο ντιμπέϊτ μεταξύ των δύο πολιτικών αντιπάλων για τον προεδρικό θώκο πέρασε κατά γενική ομολογία στην πολιτική αμερικανική ιστορία ως μία ανελέητη «κοκορομαχία». Οι τηλεθεατές διαμαρτυρήθηκαν για τον 90λεπτο αυτόν τηλεοπτικό «αχταρμά», στον οποίο περίσσευαν οι προσωπικές επιθέσεις, προσβολές, ενώ αντιθέτως απουσίαζαν τα επιχειρήματα και ο πολιτικός διάλογος.

Το τεταμένο κλίμα συμπαρέσυρε και τον κατά τ’ άλλα πράο Μπάιντεν. Την επομένη του ντιμπέιτ, η ομάδα του δημοκρατικού υποψηφίου ξεκίνησε μια επιθετική εκστρατεία με τίτλο «παίρνουμε πίσω το Διαδίκτυο». Αυτή ξεκίνησε τα μεσάνυχτα, αμέσως μετά την επίμαχη και έντονη αναμέτρηση των πολιτικών αντιπάλων. Η κίνηση αυτή στοχεύει να προσεγγίσει τους δημοφιλέστερους ιστότοπους, όπως το AOL, το Yahoo, το CNN, το Fox News, το Pandora, το Reddit, το Daily Mail, το CBS Sports και άλλους.

Ymath2

Παρουσία στο διαδίκτυο με αρνητική διαφήμιση κατά του Τραμπ

Η καμπάνια τοποθέτησε διαφήμιση και στο YouTube, στοχοποιώντας τον τρόπο που χειρίστηκε ο Τραμπ το ζήτημα της πανδημίας κατά τη διάρκεια του ντιμπέιτ.

«Πάνω από 200.000 νεκροί, 14 εκατομμύρια θέσεις εργασίας χάθηκαν και ο Ντόναλντ Τραμπ κατηγορούσε τους άλλους», είπε ο αφηγητής της διαφήμισης, προσθέτοντας ότι ο Τζο Μπάιντεν σηματοδοτεί μια «νέα αρχή».

Άλλες διαφημίσεις που κατέκλυσαν το Διαδίκτυο δείχνουν τον πρώην αντιπρόεδρο να φοράει μάσκα με το σχόλιο «πραγματική ηγεσία». «Εκατομμύρια Αμερικανοί είδαν στο πρόσωπο του Τζο Μπάϊντεν έναν πραγματικό ηγέτη στη σκηνή της συζήτησης και θα τον δουν ξανά όλη την ημέρα καθώς κατακλύζουμε το Διαδίκτυο», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Μπάιντεν, Ματ Χιλ.

Η ψηφιακή αυτή αντεπίθεση, η οποία κοστίζει πολλά εκατομμύρια, αποτελεί μέρος μιας συντονισμένης προσπάθειας της εκστρατείας Μπάιντεν να εξασφαλίσει παρουσία στο διαδίκτυο. Ένα μέσο που ως επί το πλείστον αγνόησε. Σε αντίθεση με την εκστρατεία επανεκλογής του Τραμπ, ο οποίος έδωσε προτεραιότητα στο διαδίκτυο, ξοδεύοντας σημαντικό μέρος των πόρων του στη Google, στο Facebook και στο YouTube. Εξάλλου, ο Τραμπ έχει κυρίαρχη παρουσία στα Μέσα αυτά, την οποία αναμένεται να ενδυναμώσει τις τελευταίες εβδομάδες πριν ανοίξουν οι κάλπες.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο