Ελαιόλαδο: Λάθη στη χρήση που υπονομεύουν τη διατροφική του αξία

Το ελαιόλαδο αποτελεί τη βάση της ελληνικής διατροφής και έχει μοναδικά οφέλη για την υγεία, ειδικά της καρδιάς, λόγω των αντιοξειδωτικών και των καλών λιπαρών που περιέχει.

Συχνά όμως κάνουμε λάθη κατά την αγορά, τη συντήρηση και τη χρήση του, με αποτέλεσμα να υπονομεύουμε τη διατροφική του αξία.

Το αγοράζετε σε πλαστικό ή γυάλινο μπουκάλι: Το οξυγόνο και το φως είναι οι δύο βασικότεροι «εχθροί» του ελαιόλαδου. Θα πρέπει να προτιμάτε τις αδιαφανείς συσκευασίες προκειμένου να αποφύγετε την αλλοίωση του προϊόντος.

Το αποθηκεύετε κοντά σε πηγές θερμότητας: Το ελαιόλαδο δεν πρέπει να είναι εκτεθειμένο στη θερμότητα που παράγει η ηλεκτρική κουζίνα και στο φως που διαπερνά τα παράθυρα της κουζίνας. Οι υψηλές θερμοκρασίες καταστρέφουν τις πολυφαινόλες, τα πολύτιμα αντιοξειδωτικά του ελαιόλαδου και αλλοιώνουν τη γεύση του.

Το επιλέγετε με βάση το χρώμα του: Το χρώμα του ελαιόλαδου δεν είναι ενδεικτικό της ποιότητάς του. Το ποιοτικό εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο μπορεί να έχει έντονο πράσινο έως χρυσαφένιο χρώμα.

Το κρατάτε για πολύ καιρό: Το ελαιόλαδο έχει μέση διάρκεια ζωής 24 μήνες. Θα καταλάβετε ότι έχει χαλάσει εάν έχει αλλοιωθεί σημαντικά η γεύση του.

Πηγή: onmed.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More