Επιστροφή στο γυμναστήριο μετά το καλοκαίρι – Τι πρέπει να ξέρετε

Γράφει ο Χαρίδημος Ζαρίκος, καθηγητής φυσικής αγωγής, πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ, personal trainer

Το καλοκαίρι τελείωσε και όλοι επιστρέφουμε στην καθημερινότητα μας. Μια από τις συνήθειες τις καθημερινότητας είναι και η γυμναστική (ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι). Τι πρέπει να κάνουμε όμως για να ξεκινήσουμε σωστά; Αυτό έχει να κάνει με το πόσο καιρό απέχουμε από την γυμναστική και σε τι επίπεδο βρισκόμασταν, όταν σταματήσαμε.

Βήμα 1ο: Βρες το κουράγιο να πας στο γυμναστήριο. Οι άνθρωποι τείνουμε όσο πιο πολύ καθόμαστε, τόσο πιο πολύ να βαριόμαστε, οπότε απλά πάνε για προπόνηση και μην το αφήνεις για αύριο, μην ξεχνάς πως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.

Βήμα 2ο: Δώσε χρόνο στο σώμα σου να προσαρμοστεί και μην προσπαθείς να ξεκινήσεις ακριβώς από εκεί που σταμάτησες. Ξεκίνα λίγο πιο χαλαρά και ανέβα σιγά-σιγά παίρνοντας συμβουλές από τον γυμναστή σου.

Βήμα 3ο: Πήγαινε ξανά. Πολλοί με ρωτάνε αν πρέπει να πάνε ξανά γυμναστήριο ενώ πιάστηκαν. Η απάντηση είναι ναι! Όταν είμαστε πιασμένοι πάμε για προπόνηση. Μπορείς να κάνεις διάδρομο, ποδήλατο ή να δουλέψεις διαφορετικές μυϊκές ομάδες. Ξανά θα πω πως πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε τον γυμναστή σας, γιατί όλοι είμαστε διαφορετικοί άρα και δεν έχουμε τις ίδιες ανάγκες.

Ξεκινάμε λοιπόν και καλή σεζόν…

Facebook: Ζαρίκος Χαρίδημος Γυμναστής-Personal Trainer

Instagram: Haridimos_trainer

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More