Εργαζόμενοι ΠΚΜ: Να ενισχυθούν άμεσα οι γραμμές του ΟΑΣΘ για τα Σφαγεία

“Απ΄όταν μεταφέρθηκε η πλειονότητα των υπηρεσιών της Περιφέρειας στα Σφαγεία, περίπου 550 – 600 υπάλληλοι ξεκίνησαν να πηγαινοέρχονται καθημερινά από το σπίτι τους εδώ. Τα μόνα λεωφορεία του ΟΑΣΘ που εξυπηρετούν είναι το 31 και το 40. Στην ουσία μιλάμε για μιάμιση γραμμή. Το 31 είναι μια νευραλγική γραμμή αλλά δεν τους εξυπηρετεί όλους. Εκατοντάδες εργαζόμενοι αναγκάζονται να παίρνουν δύο και τρία λεωφορεία για να πάνε στη δουλειά τους, ξοδεύοντας δύο ώρες στον δρόμο”.

Ρεπορτάζ: Ελίνα Τουκουσμπαλίδου

Αυτή είναι η εικόνα που επικρατεί στην περιοχή Σφαγεία – Φιξ για τους εργαζόμενους της Περιφέρειας, όπως την περιέγραψε στο ThessToday.gr ο πρόεδρος των εργαζομένων ΠΚΜ, κ. Δημήτρης Βαζούρας, ο οποίος τόνισε πως πρέπει να ενισχυθεί η περιοχή με περισσότερα αστικά και γραμμές. Για το αίτημα αυτό συζήτησαν το Γραφείο Συμπαραστάτη ΠΚΜ και ο εκπρόσωπος της ΠΚΜ στο ΔΣ του Οργανισμού, με τον Πρόεδρο του Οργανισμού, ο οποίος βεβαίωσε ότι μελετάται η καλύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής με την παραλαβή των νέων λεωφορείων.

“Εκτός από τους εργαζόμενους, σε φυσιολογικές συνθήκες, χωρίς την καραντίνα, μεγάλος είναι και ο αριθμός των πολιτών που έρχονται να εξυπηρετηθούν. Και εκτός από την Περιφέρεια, στο σημείο βρίσκεται ο ΟΓΑ, το Jumbo, η ΦΑΕ, οπότε οι ανάγκες είναι μεγάλες. Πολλοί αναγκάζονται να παίρνουν τα αυτοκίνητά τους και έτσι να δημιουργείται κίνηση στο δρόμο. Θα μπορούσαν κάποια λεωφορεία του 12 να περνάνε από τα Σφαγεία, έστω κάποιες ώρες μέσα στην ημέρα, το πρωί και το απόγευμα”.

Μάλιστα όπως σημειώνει ο κ. Βαζούρας, το 2018 που είχε γίνει τροποποίηση των γραμμών και προστέθηκαν οι γραμμές 2Κ και 3Κ, οι εργαζόμενοι είχαν την ελπίδα ότι θα βελτιωθεί η κατάσταση. Τότε ο σύλλογος εργαζομένων ΠΚΜ κατέθεσε πρόταση στον ΟΣΕΘ, η οποία συμπεριλήφθηκε στο ΦΕΚ και μία γραμμή από τις καινούργιες ξεκίνησε να διέρχεται και στα Σφαγεία. “Είχαμε καταφέρει να περνάει από το σημείο μία γραμμή αλλά ο τότε πρόεδρος του ΟΑΣΘ, ο κ. Παππάς διαφώνησε και τελικά καταργήθηκε αυτό. Οπότε σήμερα παραμένουμε με το 31 και το 40”.

“Η γραμμή 31 που εξυπηρετεί την περιοχή κατά τις ώρες πρόσβασης στο χώρο εργασίας κρίνεται ιδιαίτερα ανεπαρκής και ιδίως, τις μέρες αυτές, που λόγω COVID-19 θα πρέπει να αποφεύγεται ο συνωστισμός” αναφέρει από την πλευρά της η συμπαραστάτης Πολίτη και της Περιφέρειας, κα. Νιόβη Παυλίδου, η οποία συμπληρώνει: “Από τότε που ανέλαβα τη θέση έρχονταν εργαζόμενοι και με πίεζαν να κάνουμε κάτι για τις γραμμές. Χρειαζόμαστε νέες γραμμές και διακλαδώσεις”.

 

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο