Ζέρβας: Αδιανόητο η Θεσσαλονίκη να μην έχει αξιόπιστο μέσο μεταφοράς

“Είναι αδιανόητο η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας να μην έχει ένα αξιόπιστο μέσο μαζικής μεταφοράς” είπε κατά τη διάρκεια της ειδικής συνεδρίασης για τον ΟΑΣΘ ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.

της Χριστίνας Μισιρλή 

“Εγώ ως δήμαρχος εμείς ως διοίκηση είμαστε εδώ για να ακούμε τους πολίτες. Θέλουμε να βρίσκουμε τις βέλτιστες εφαρμόσιμες λύσεις, δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια στην πραγματικότητα. Έχω προσωπική αντίληψη για το τι βιώνουν οι Θεσσαλονικείς και οι επισκέπτες της πόλης. Η Θεσσαλονίκη δεν έχει δημόσιο μέσο μαζικής μεταφοράς” τόνισε ο κ. Ζέρβας.

“Ευρωπαϊκή μητρόπολη χωρίς αστικές συγκοινωνίες δεν νοείται. Είναι ντροπή η Θεσσαλονίκη να μην έχει ούτε ένα μέσο μαζικής μεταφοράς. Η Αθήνα έχει έξι. Απαιτείται λύση εδώ και τώρα. Είμαστε εδώ για να συμβάλουμε όπως μπορούμε. Θα στηρίξουμε οποιαδήποτε μεταβατική λύση, αρκεί να γίνει άμεσα” κατέληξε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Συνεχίζοντας αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που μπορεί να πάρει ο Δήμος Θεσσαλονίκης απαριθμώντας ορισμένες που ήδη υλοποιούνται. «Μπορούμε να συμβάλουμε στην καλύτερη κίνηση των αστικών λεωφορείων στους δρόμους της πόλης. Σε συνεργασία με την Τροχαία και με τη νέα στρατηγική της Δημοτικής Αστυνομίας το πράττουμε ήδη. Μπορούμε να αλλάξουμε όλες τις στάσεις του ΟΑΣΘ. Από μνημεία κακογουστιάς και πεδίο καθημερινού βανδαλισμού, προσανατολιζόμαστε σε στάσεις που θα κοσμούν το αστικό περιβάλλον, θα διακρίνονται για την αντοχή των υλικών τους, τη σχεδιαστική τους αρτιότητα και την χρηστική τους διάσταση. Να καθαρίσουμε τις λεωφοριολωρίδες. Να εξετάσουμε το διεθνές παράδειγμα. Να βρούμε και να μεταφέρουμε στην πόλη μας καλές πρακτικές, βέλτιστες πρακτικές πόλεων που τα έχουν καταφέρει. Να αξιοποιήσουμε όλες τις τεχνολογικές εφαρμογές που μπορούν να βελτιώσουν τις αστικές συγκοινωνίες.

Υποστήριξε πως ο Δήμος θα στηρίξει οποιαδήποτε μεταβατική λύση αρκεί αυτή να υλοποιηθεί άμεσα. «Είτε πρόκειται για τη συμβολή των ΚΤΕΛ, είτε για την αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων, με τη μέθοδο leasing – οτιδήποτε μπορεί αυτή τη στιγμή να προσθέσει 100 με 150 οχήματα στο στόλο είναι ευπρόσδεκτο» υπογράμμισε.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στον ΟΣΕΘ, τον οργανισμό που είναι επιφορτισμένος να σχεδιάζει και να εποπτεύει τη λειτουργία του συγκοινωνιακού έργου.

Απευθυνόμενος στον Γεν. Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών κ. Σταθόπουλο και στην ηγεσία των Οργανισμών, ζήτησε να μεταφέρουν και αυτοί με τη σειρά τους στην πολιτική ηγεσία τη ζοφερή πραγματικότητα και αναγνώρισε πως γίνονται σοβαρές προσπάθειες για την υπέρβαση του αδιεξόδου

«Οι άνθρωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είμαστε εδώ για να είμαστε μέρος της λύσης του προβλήματος» υποστήριξε και συμπλήρωσε «Θα συμμετέχουμε σε όποια βιώσιμη λύση αλλά και θα επιβλέπουμε κάθε αβελτηρία, καθυστέρηση, αδιαφορία στο νούμερο ένα πρόβλημα της πόλης μας».

Από την πλευρά του ο κ. Σταθόπουλος παρουσίασε το ολοκληρωμένο χρονοδιάγραμμα με τη δέσμευση του πρωθυπουργού για τις συγκοινωνίες της πόλης.

120 λεωφορεία περισσότερα στις αρχές του 2020 και ακόμη 140 μέχρι το φθινόπωρο του 2020.

Επιμήκυνση της ζωής του ΟΑΣΘ μέχρι το 2022 με τα αναγκαία 500 οχήματα για την πόλη.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More