Η ανοιχτή έκδοση της Ferrari SF90 είναι το ισχυρότερο καμπριολέ στον κόσμο!

H Ferrari παρουσίασε σήμερα την SF90 Spider, δηλαδή την ανοιχτή έκδοση της SF90 Stradale η οποία ως η νέα ναυαρχίδα του Maranello και χάρη στο υβριδικό σύστημα 1.000 PS κλέβει από την Ferrari 812 GTS τον τίτλο του ισχυρότερου ανοιχτού μοντέλου παραγωγής στον κόσμο.

Η SF90 Spider έρχεται 18 μήνες μετά από την SF90 Stradale και σε πολύ μεγάλο βαθμό διατηρεί την ίδια εξωτερική της σχεδίαση. Εκτός από την ηλεκτρονικά αναδιπλόυμενη οροφή από αλουμίνιο που ανοίγει και κλείνει σε 14″, οι μικρές διαφορές με την κλειστή έκδοση εντοπίζονται στο άνω τμήμα της ουράς. Η κεραία έχει αλλάξει θέση, οι αψίδες προεξέχουν περισσότερο από το υπόλοιπο αμάξωμα ενώ ανάμεσά τους υπάρχει και ένα μικρό ανακλινόμενο πίσω παρμπρίζ. Επιπλέον, το γυάλινο κάλυμμα του κινητήρα απέκτησε εισαγωγή αέρα η οποία συμβάλλει στην καλύτερη ψύξη του.

Ο μηχανισμός της οροφής και οι επεμβάσεις που έγιναν στο πλαίσιο προσθέτουν συνολικά 100kg, ανεβάζοντας το βάρος της SF90 Spider στα 1.670 kg. Όσο για τον χώρο που καταλαμβάνει η οροφή όταν αποθηκεύεται στο ειδικό διαμέρισμα πίσω από την καμπίνα, αυτός είναι μόλις 100 λίτρα.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη με τον καμπυλωτό ψηφιακό πίνακα οργάνων 16″, το head-up display, τις λεπτομέρειες από αλουμίνιο και carbon-fibre και τα χειριστήρια αφής πάνω στο τιμόνι και κάτω από τους αεραγωγούς. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Ferrari έκαναν σοβαρή δουλειά στο κομμάτι της αεροδυναμικής έτσι ώστε να μειωθούν οι στροβιλισμοί του αέρα και ο θόρυβος όταν η οροφή είναι κατεβασμένη.

Όπως και στην κλειστή έκδοση, έτσι και εδώ το υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 3.990 cc με 780 PS και τρεις ηλεκτροκινητήρες που συνεισφέρουν ακόμα 220 PS ανεβάζοντας τη συνδυαστική απόδοση στους 1.000 PS και τα 800 Nm. Το ένα ηλεκτρικό μοτέρ (Motor Generator Unit, Kinetic) βρίσκεται στον πίσω άξονα μεταξύ του κινητήρα και του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, ενώ οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στον εμπρός άξονα (RAC-e) προσφέροντας τετρακίνηση και Torque Vectoring.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε βέβαια πως η SF90 Spider είναι ένα plug-in hybrid, με την μπαταρία  7.9 kWh να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 25 km με μέγιστη ταχύτητα 135 km/h.

Για όσους θέλουν την καλύτερη δυνατή απόδοση στην πίστα υπάρχει το προαιρτεικό πακέτο Assetto Fiorano που περιλαμβάνει αμορτισέρ Multimatic, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 και μειώνει το βάρος κατά 21 kg.

Από πλευράς επιδόσεων, η SF90 Spider επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 2,5″ και έχει τελική 340 km/h, νούμερα ταυτόσημα με την κλειστή έκδοση, ενώ τα 0-200 km/h έρχονται σε 7″ (+0,3″). Εντυπωσιακός είναι και ο χρόνος της στην πίστα του Fiorano (1:19.50) που είναι μόλις 0,5″ πιο αργός από την SF90 Stradale και 0,2″ πιο γρήγορος από την La Ferrari.

Η εμπορική διάθεση της Ferrari SF90 Spider θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2021 με αρχική τιμή στην Ιταλία από τα €473.000.

από www.drive.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο