Η Ν. Παυλίδου στη Thesstoday.gr: Στόχος να γίνουν νέες θέσεις εργασίας με βιώσιμες επενδύσεις

Η Καθηγήτρια της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ και υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ στην Α΄ Θεσσαλονίκης, Νιόβη Παυλίδου, μιλά στην Thesstoday.gr για το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων, για την αντιμετώπιση της κρίσης που άνοιξε πολλές “πληγές” στη Θεσσαλονίκη, για την εκπαίδευση και για τα προβλήματα που παρατηρούνται κατά τις μετακινήσεις των πολιτών με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Ποια είναι η θέση σας για την ονομασία των Σκοπίων;

Διατύπωσα καθαρή θέση, ως επικεφαλής της αυτοδιοικητικής παράταξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας «Πολίτες Μπροστά». Η σύνθετη ονομασία «Βόρεια Μακεδονία» κινείται στην εθνική θέση της χώρας για το Σκοπιανό ζήτημα, αλλά η αναγνώριση «μακεδονικής εθνότητας» και «μακεδονικής γλώσσας» στη συμφωνία των Πρεσπών υπήρξε τραγικό σφάλμα διαχείρισης ενός σημαντικού εθνικού ζητήματος της χώρας.

Η Θεσσαλονίκη “χτυπήθηκε” πολύ από την κρίση. Εκατοντάδες επιχειρήσεις, βιοτεχνίες, βιομηχανίες έκλεισαν. Με ποιο τρόπο μπορεί αυτή η άσχημη κατάσταση να ανατραπεί και να αλλάξει;

Μαγικοί τρόποι δεν υπάρχουν. Μόνο με βιώσιμες επενδύσεις μπορούν να δημιουργηθούν σταθερές θέσεις εργασίας. Επενδύσεις από κεφάλαια που θα εισρεύσουν από το εξωτερικό, αλλά και επενδύσεις από εγχώρια κεφάλαια εάν καταργηθούν οι παράλογες φορολογικές και ασφαλιστικές επιβαρύνσεις στην επιχειρηματική δραστηριότητα.

“Πληγή” για την ελληνική κοινωνία αποτελεί το brain drain, με την μαζική έξοδο στο εξωτερικών χιλιάδων νέων επιστημόνων. Πώς μπορεί αυτό να σταματήσει και πως θα μπορούσαν οι νέοι που έφυγαν να επιστρέψουν στην Ελλάδα και να είναι παραγωγικοί στη χώρα;

Μόνο αν δημιουργηθούν θέσεις εργασίας θα επιστρέψουν οι νέοι. Η χώρα έχει δυνατότητες να δημιουργήσει κύκλο εργασιών σε όλους τους τομείς, πρωτογενή, τουρισμό, καινοτομία. Αλλά και στον εκπαιδευτικό τομέα αν αποφασίσουμε να προσφέρουμε ποιοτικά ξενόγλωσσα εκπαιδευτικά προγράμματα.Παυλίδου

Οι αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη είναι σε κακό χάλι, τι σχεδιάζει να κάνει η ΝΔ για να μπορούν οι Θεσσαλονικείς να μετακινούνται καλύτερα και πιο γρήγορα;

Θα προχωρήσει στον σχεδιασμό συνδυασμένων συγκοινωνιών στην πόλη, στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών οδηγιών, με γνώμονα το συλλογικό συμφέρον αλλά και με ρεαλισμό ως προς τις οικονομικές δυνατότητες της χώρας. Είτε με σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, είτε με συνεργασία δημόσιων φορέων κάτω από ιδιωτικό μάνατζμεντ, είτε με καθαρά ιδιωτικές επενδύσεις, οι αστικές συγκοινωνίες πρέπει να αναβαθμιστούν και να προφέρουν ποιοτικό μεταφορικό έργο με προσιτό αντίτιμο.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο