Η τριήμερη δίαιτα του αβοκάντο – Πως σας βοηθά

Εάν είστε λάτρης του αβοκάντο, τότε η μάχη σας για απώλεια βάρους μόλις έγινε ευκολότερη! Τα νόστιμα αβοκάντο μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να κάνετε μια σύντομη αποτοξίνωση του οργανισμού σας.

Αυτό το πλούσιο, πράσινο βουτυρώδες μεξικανικό φρούτο περιέχει ανά 100 γραμμάρια: 160 θερμίδες, 15 γραμμάρια λίπος, 7 γραμμάρια φυτικές ίνες, και είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, C, ασβέστιο και σίδηρο.

Έρευνες υποστηρίζουν ότι είναι η περιεκτικότητά του σε «καλά» λιπαρά αυτή που το καθιστά μοναδικό στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, των καρδιαγγειακών παθήσεων, των προβλημάτων του δέρματος και των μαλλιών, κ.λπ.

Έτσι, αν ψάχνετε για μια διατροφή που να σας κρατά χορτάτη, η δίαιτα του αβοκάντο είναι ιδανική. Αυτό συμβαίνει επειδή το αβοκάντο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης, στη μείωση των φλεγμονών, στη βελτίωση της πεπτικής λειτουργίας και στην εξάλειψη των τοξινών.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς να χάσετε λίπος με τη δίαιτα του αβοκάντο.

Μέρα 1η

Νωρίς το πρωί (6:30 – 7:30 π.μ.): 2 κουταλιές σπόροι τριγωνέλλας, εμποτισμένες σε 1 φλιτζάνι νερό

Πρωινό (8:15 – 8:45 π.μ.): 1 μεσαίο μπολ σαλάτα με κινόα και ½ αβοκάντο

Σνακ (10:30 π.μ.): 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι

Μεσημεριανό (12:30 – 1:30 μ.μ.): Τόνος με μαρούλι, αβοκάντο, ντομάτα, αγγούρι, ελιές, μοβ λάχανο και χυμό λάιμ + 1 φλιτζάνι βουτυρόγαλα

Σνακ (4:00 μ.μ.): 1 φλιτζάνι σκέτο καφέ + 1 αλμυρό κράκερ

Δείπνο (7:00 μ.μ.): Λαχανικά με ένα μικρό κομμάτι στήθος κοτόπουλου ή μεσαίο μπολ βραστές φακές

Μέρα 2η

Νωρίς το πρωί (6:30 – 7:30 π.μ.): 1 φλιτζάνι νερό με 1 κουταλάκι μηλόξυδο

Πρωινό (8:15 – 8:45): 2 αυγά σκραμπλ+ 5 φέτες αβοκάντο + ½ μήλο + 2 αμύγδαλα

Σνακ (10:30 π.μ.): 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι

Μεσημεριανό (12:30 – 1:30 μ.μ.): Ρεβίθια και σαλάτα με αβοκάντο + 1 φλιτζάνι νερό καρύδας

Σνακ (4:00 μ.μ.): 1 φλιτζάνι σκέτο καφέ + ½ φλιτζάνι ποπ κορν

Δείπνο (7:00 μ.μ.): Σολομός + αβοκάντο με λεμόνι + λαχανικά + 1 φλιτζάνι γάλα με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά

Μέρα 3η

Νωρίς το πρωί (6:30 – 7:30 π.μ.): 2 κουταλιές σπόροι τριγωνέλλας, εμποτισμένες σε 1 φλιτζάνι νερό

Πρωινό (8:15- 8:45): 2 αβοκάντο και τηγανίτες με αλεύρι ολικής άλεσης

Σνακ (10:30 π.μ.): 1 φλιτζάνι φρεσκοστυμμένο χυμό φρούτου

Μεσημεριανό (12:30 – 1:30 μ.μ.): Γαλοπούλα και σαλάτα αβοκάντο + 1 φλιτζάνι νερό καρύδας

Σνακ (4:00 μ.μ.): 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι + 1 αλμυρό κράκερ

Δείπνο (7:00 μ.μ.): Αβοκάντο+ στήθος κοτόπουλου με σπανάκι, σπαράγγια, καρότα + 1 μικρό παγωτό βανίλια με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Πηγή: vita.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο