Θεσσαλονίκη: Ανησυχία εκπαιδευτικών για την κατάργηση μαθημάτων και ειδικοτήτων

Προβληματισμένοι είναι οι εκπαιδευτικοί στη Θεσσαλονίκη με το νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Παιδείας και αφορά τα νέα ωρολόγια προγράμματα σε γυμνάσια και λύκεια.

Της Χριστίνας Μισιρλή

Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν ΕΛΜΕ και Επιστημονικές Ενώσεις τονίζουν ότι οι αλλαγές είναι καταστροφικές για τα δημόσια σχολεία. Τονίζουν ότι θα χαθεί το DNA του δημοσίου σχολείου, ενώ οι γονείς θα αναγκάζονται να πληρώνουν περισσότερα χρήματα στα φροντιστήρια.

Η πρόεδρος της Γ’ ΕΛΜΕ Γιάννα Λαθήρα θεωρεί ότι «οι αλλαγές που γίνονται στα ωρολόγια προγράμματα είναι ένας νόμος που ήρθε την περίοδο της πανδημίας και συνάντησε την καθολική αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας».

«Οι αλλαγές αυτές θα πλήξουν το δημόσιο σχολείο και θα αλλάξουν το dna του», σημειώνει, ενώ προσθέτει ότι θα κυριαρχούν οι δεξιότητες και οι εξεταστικοί φραγμοί.

«Θα σπρώχνει τα παιδιά των πιο φτωχών οικογενειών αποκλειστικά στην κατάρτιση», είπε.

Στη συνέχεια συμπλήρωσε ότι οι εκπαιδευτικοί διεκδικούν ένα σχολείο δημόσιο και δωρεάν που θα χωράει όλα τα παιδιά, όλη τη γνώση και τις ειδικότητες.

Από την πλευρά της η πρόεδρος της Α’ ΕΛΜΕ Δήμητρα Τραγάκη είπε ότι θα αλλάξει ριζικά το δημόσιο σχολείο. «Πετάνε έξω την επιστήμη και βάζουν τη δεξιότητα», υπογράμμισε.

«Από το ωρολόγιο πρόγραμμα λείπει το όραμα. Τα παιδιά θα έχουν που συγκεκριμένα αντικείμενα που θα διδάσκονται από την Α γυμνασίου μέχρι Γ Λυκείου. Λείπουν τα καλλιτεχνικά μαθήματα και τα μαθήματα επιλογής. Οι Κοινωνικοί Επιστήμονες ζητάμε να αποσυρθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα. Να διαμορφωθεί ένα ωρολόγιο πρόγραμμα που θα είναι αποδεκτό σε επίπεδο επιστημονικό», σχολίασε ο πρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Κοινωνικών Επιστημών, Σταύρος Πευκίδης.

Από την άλλη μεριά η πρόεδρος Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Μακεδονίας – Θράκης, Όλγα Δαμιανίδου εκτιμά ότι θα πρέπει να υπάρχουν πολύπλευρα μαθήματα για τους μαθητές.

«Οι γονείς θα συνεχίσουν να πληρώνουν πιο εντατικά τα φροντιστήρια για τα παιδιά τους», ανέφερε ο εκπρόσωπος εκπαιδευτικών στα καλλιτεχνικά μαθήματα.

Τέλος, η αρχιτέκτονας Δέσποινα Λάζου είπε ότι αν θέλουμε να στηρίξουμε την κοινωνική ροή μέλλοντος πρέπει να ξέρουμε ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More