Θεσσαλονίκη: Η πρόταση για τα σχολικά συγκροτήματα της Τούμπας – Τι συζητήθηκε (VIDEO)

Η σημερινή μέρα ήταν ιδιαίτερη για τα σχολεία της Θεσσαλονίκης και πιο συγκεκριμένα για τις σχολικές μονάδες του συγκροτήματος της Κλεάνθους 30, όπου διαμαρτυρήθηκαν έξω από το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης για τις συνθήκες εκμάθησής τους.

Ρεπορτάζ: Μιχαήλ Παπαβασιλείου 

Όση ώρα οι μαθητές σήκωναν πανό και φώναζαν τα συνθήματα υπέρ των σχολείων τους, μέσα στο Δημαρχιακό Μέγαρο υπήρξε συνέλευση μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης, της Περιφέρειας και την Ένωση Γονέων – Μαθητών 4ου Διαμερίσματος της Τούμπας.

“Ξεδιαλύναμε κάποιες ανακρίβειες που υπήρξαν το τελευταίο διάστημα, όσον αφορά την τεχνική περιγραφή του έργου, τα χρονικά διαγράμματα, τον προϋπολογισμό, αλλά καταθέσαμε και μία νέα πρόταση που λάβαμε από την Περιφερειακή Διεύθυνση. Δώσαμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία, την τεχνική περιγραφή που έχει εγκριθεί από την διαχειριστική αρχή της Ευρωπαϊκή Ένωσης, από την ΠΚΜ και την εφορία αρχαιοτήτων” ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του δήμου Θεσσαλονίκης, Μάκης Κυριζίδης.

Η πρόταση που κατέθεσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας περιέχει: 

  • Την αυτούσια μεταφορά των σχολίων
  • Την μεταφορά του Γυμνασίου σ’ ένα διπλανό κτίριο
  • Την μεταφορά καθηγητών και τάξεων μαζί
  • Με γνώμονα πάντα να τον μη επηρεασμό της ψυχολογίας των μαθητών από την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος

Η προκήρυξη έχει ανέβει ήδη όπως δηλώνει ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δ. Θεσσαλονίκης “Περιμένουμε τις εταιρίες να καταθέσουν τις προσφορές τους κι έτσι να ξεκινήσουν οι υπογραφές συμβάσεων. Το έργο σύμφωνα με την μελέτη έχει χρονική διάρκεια δύο ετών. Η συμφωνία ορίζει τον πρώτο χρόνο θα γίνει από την μπροστινή πλευρά των σχολείων και τη δεύτερη χρονιά θα συνεχιστούν οι εργασίες και για το Πειραματικό σχολείο”.

Οι εργασίες θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι, μόλις τελειώσουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για να μην υπάρξει κάποια ενόχληση προς τους μαθητές των σχολείων. 

Σύμφωνα με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, υπάρχουν σχολικά κτίρια στην Τούμπα στα οποία υπάρχουν πολλές κενές αίθουσες. Επίσης, ένα από τα Γυμνάσια έχει 114 παιδιά και θα μεταφερθεί στην Παπάφη, δίπλα από το κτίριο του ΟΤΕ. Το επόμενο θα μεταφερθεί στα όρια της Παπαναστασίου, στο Ιπποκράτειο και το τρίτο στα όρια Τούμπας με την Μαλακοπή.

Παρακάτω οι αλλαγές που θα γίνουν στα εν λόγω κτίρια από τον κ. Κυριζίδη: 

Από την μεριά των μαθητών μίλησε ο Πρόεδρος της Ένωσης Γονέων – Μαθητών 4ου Διαμερίσματος της Τούμπας, Νίκος Αβραμίδης αναφέροντας τα εξής “Δεν μείναμε ικανοποιημένοι από τα λεγόμενα του Δήμου και της Περιφέρειας, διότι σήμερα ξεκίνησαν να μας μιλούν για νέα δεδομένα με τεράστιες ασάφειες. Μας είχαν αναφέρει ότι τα σχολεία θα πάνε σε συγκεκριμένα κτίρια, δηλαδή το 20ο Λύκειο θα πήγαινε στο 10ο Λύκειο Θεσσαλονίκης, μία απόσταση άνω των δύο χιλιομέτρων δεν έχει προβλεφτεί τρόπος μεταφοράς των μαθητών, ενώ η Περιφέρεια εγκρίνει μεταφορά μαθητών πάνω από τρία χιλιόμετρα”. 

Επιπλέον, ο ίδιος τόνισε ότι δεν δόθηκε ο ακριβής αριθμός των αιθουσών που θα δοθούν για την υποδοχή των μαθητών.

Στην συνέλευση παρευρέθηκε και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης μιλώντας για την πρόταση που κατατέθηκε από την Περιφέρεια για τα συγκεκριμένα σχολεία:

Τέλος, με τη σειρά της η αντιδήμαρχος Παιδείας του δήμου Θεσσαλονίκης, Δήμητρα Ακριτίδου κατέληξε “Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι πρώτα να γίνει το έργο, δεύτερον να έχουμε τους λιγότερους δυνατούς κραδασμούς σε σχέση με την πραγματοποίηση του έργου. Εμείς, είμαστε ανοιχτοί στο ν’ ακουστούν κι άλλες προτάσεις και γι’ αυτό τον λόγο δόθηκε όλη η μελέτη της κατασκευής του έργου στον Σύλλογο έτσι ώστε να έχουν την ευκαιρία να την μελετήσουν”

Στόχος είναι να ξαναγίνει μία ακόμη συνάντηση μετά από δεκαπέντε μέρες, στον ίδιο χώρο για να υπάρξει μία ακόμη πιο ουσιαστική συζήτηση, επίσημη και με καμία παραπληροφόρηση σύμφωνα με την αντιδήμαρχο Παιδείας του Δ. Θεσσαλονίκης.  

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More