«Καμπανάκι» από την ΕΛ.ΑΣ: Μαζικές παραβάσεις του ΚΟΚ από αστυνομικούς

Τη μαζική εμπλοκή αστυνομικών σε τροχαία ατυχήματα, λόγω επιχειρησιακών αναγκών αλλά και λόγω μη σεβασμού του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με επίκληση της αστυνομικής ιδιότητας αποτυπώνει έγγραφο της ΕΛΑΣ.

Ymath2

Στο έγγραφο του αρχηγείου της ΕΛΑΣ το οποίο αποκαλύπτει «Το Βήμα» και το οποίο έχει συνταχθεί στις 26 Ιουνίου 2020 με τίτλο «Παραβατικότητα του προσωπικού της ΕΛΑΣ» σημειώνεται ότι «από τη μελέτη των σηματικών αναφορών και την ανάλυση αξιολόγηση δεδομένων τροχαίων ατυχημάτων προκύπτει αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται αστυνομικοί υπάλληλοι είτε αποκλειστικά είτε από κοινού με ιδιώτες τόσο κατά την εκτέλεση υπηρεσίας τους όσο και εκτός αυτής, με τα υπηρεσιακά και τα ιδιωτικά τους οχήματα. Με αποτέλεσμα περαιτέρω συνέπειες για τους ίδιους, τις οικογένειές τους και την υπηρεσία τους».

Στη συνέχεια του εγγράφου επισημαίνονται οι συνεχείς παραβιάσεις του ΚΟΚ από αστυνομικούς και τους κινδύνους που δημιουργούν για τους υπόλοιπους πολίτες.

Όπως υπογραμμίζεται, «στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας έχουν περιέλθει καταγγελίες που αφορούν σε παραβίαση των διατάξεων του κώδικα οδικής κυκλοφορίας από το αστυνομικό προσωπικό με άμεση συνέπεια οι ίδιοι να εκτίθενται απέναντι στους υπόλοιπους χρήστες για τροχαίες παραβάσεις και αφετέρου να δημιουργούν με την μη προσιδιάζουσα για την ιδιότητά τους συμπεριφορά συνθήκες για πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων. Στα τροχαία αυτά ατυχήματα εμπλέκονται στις περισσότερες περιπτώσεις οδηγοί υπηρεσιακών και ιδιωτικών δικύκλων οχημάτων οι οποίοι δεν φορούν προστατευτικό κράνος και παραβιάζουν γενικότερα του διάταξη του ΚΟΚ και της αυτοκινητιστικής νομοθεσίας».

Σημειώνεται ότι προ μερικών ετών είχε μνημονευθεί ότι ο αριθμός των αστυνομικών της ομάδας της ΔΙΑΣ που σκοτώνεται σε τροχαία ατυχήματα με τα ιδιωτικά δίκυκλα τους ήταν δέκα φορές μεγαλύτερος από τον μέσο όρο εμπλοκής ενός οποιουδήποτε άλλου οδηγού μοτοσικλέτας σε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα. Δηλαδή, πιο απλά, οι άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ έχουν 1.000% παραπάνω πιθανότητες να σκοτωθούν εκτός υπηρεσίας με τα δίκυκλά τους από έναν οποιοδήποτε άλλο οδηγό δικύκλου.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο