Κορωνοϊός: Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να ηρεμήσουμε τα νεύρα μας όταν είμαστε σπίτι

Η άσκηση είναι πάντοτε μια εξαιρετική διέξοδος για άτομα που παρουσιάζουν ψυχικές διαταραχές ή απλώς αρνητικά συναισθήματα. Αλλά καθώς τα γυμναστήρια και τα μαθήματα όλων των ειδών είναι κλειστά ή υπολειτουργούν, η γιόγκα μπορεί να αποτελέσει αξιόπιστη εναλλακτική λύση προτείνουν οι επιστήμονες.

Η έρευνα, που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο British Journal of Sports Medicine, εξέτασε 19 μελέτες (με 1080 συμμετέχοντες συνολικά) που έγιναν σε έξι χώρες (ΗΠΑ, Ινδία, Ιαπωνία, Κίνα, Γερμανία και Σουηδία), όπου τα άτομα είχαν επίσημη διάγνωση ψυχικής διαταραχής, συμπεριλαμβανομένης της κατάθλιψης. Διαπιστώθηκε, λοιπόν, ότι η γιόγκα που βασίζεται στην κίνηση και σε μια ροή ακολουθίας (γνωστή ως flow και όχι απλώς στις ασάνες) βελτιώνει την ψυχική υγεία των ανθρώπων με διαταραχές, με τα οφέλη να είναι ευθέως ανάλογα της συχνότητας ενασχόλησης με τη γιόγκα.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται σε αυτή: «Η γιόγκα που βασίζεται στην κίνηση (flow) βελτίωσε τα συμπτώματα της κατάθλιψης και τη γενικότερη ψυχική υγεία, σε άτομα που ζούσαν με μια σειρά από δυσάρεστες καταστάσεις, όπως άγχος, μετατραυματικό στρες και μεγάλη κατάθλιψη». Για αυτό και την προτείνουν ως εναλλακτική του τζόκινγκ για παράδειγμα.

Πηγή: ygeiamou.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More