Κράμπες; Έτσι θα τις αποφύγεις!

Μια απότομη κίνηση κατά τη διάρκεια της γυμναστικής είναι ικανή να προκαλέσει κράμπες στους μυς ή ακόμα και τραυματισμό. Οφείλεις επομένως, να προστατεύεσαι ώστε να κερδίσεις μόνο τα θετικά της άσκησης και να αποφύγεις να προξενήσεις οποιαδήποτε ζημιά στον οργανισμό σου. Τήρησε λοιπόν τις παρακάτω οδηγίες για να αποφύγεις τις κράμπες.

  • Κάνε καλό ζέσταμα πριν από κάθε προπόνηση.
  • Μείνε ενυδατωμένος πίνοντας πολύ νερό, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
  • Λάβε την απαραίτητη ποσότητα μαγνησίου και καλίου μέσω της διατροφής σου.

Εάν παρόλα αυτά δεν καταφέρεις να το αποφύγεις και κατά τη διάρκεια της άσκησής σου νιώσεις κάποια κράμπα, σταμάτα την γυμναστική, κάνε λίγο μασάζ στην περιοχή και ολοκλήρωσε με μία σειρά διατάσεων.

Αρχικά κάθισε πάνω στο στρώμα γυμναστικής και επέκτεινε μπροστά τα πόδια σου. Προσπάθησε, λυγίζοντας από την περιοχή των γοφών να ακουμπήσεις τα δάχτυλα του ποδιού σου και τράβα τα απαλά προς τα πίσω.

Αν έχει πιαστεί η γάμπα σου, κάτσε σε όρθια θέση, τέντωσε το πόδι πίσω και σπρώξε τη φτέρνα προς το έδαφος.

 

Αν εντοπίζεις τη μυϊκή κράμπα στους τετρακέφαλους, κάτσε όρθια και λύγισε το πόδι σου μέχρι η φτέρνα να ακουμπήσει τον γλουτό και κράτα το σε αυτή τη θέση για 30 δευτερόλεπτα.

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More