Κρέας: Οι 5 πιο υγιεινές επιλογές

Η τακτική κατανάλωση κρέατος και δη επεξεργασμένου, δηλαδή αλλαντικών, έχει συνδεθεί με κινδύνους για την υγεία, όπως καρκίνο του παχέος εντέρου.

Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε νάτριο και κορεσμένα λιπαρά, τα αλλαντικά συμβάλλουν επίσης στον κίνδυνο καρδιακής νόσου.

Τα λιπαρά του κρέατος τέλος, προκαλούν χοληστερίνη και αυξάνουν τα τριγλυκερίδια.

Δείτε παρακάτω τι πρέπει να έχετε κατά νου όταν επιλέγετε κρέας:

Άπαχα κομμάτια κρέατος: Όλοι οι διατροφολόγοι συστήνουν την κατανάλωση άπαχου κρέατος. Κάθε μερίδα κρέατος δεν πρέπει να έχει πάνω από 10 γραμμάρια λιπαρά συνολικά, εκ των οποίων τα 4,5 κορεσμένα. Πρέπει επίσης να έχει κάτω από 95mg χοληστερόλης ανά 100 γραμμάρια. Καθώς ψήνετε ή βράζετε το κρέας, αφαιρέστε το περιττό λίπος και την πέτσα για να μειώσετε τα κορεσμένα λιπαρά.

Γαλοπούλα: Συγκαταλέγεται στις καλύτερες πηγές άπαχης πρωτεΐνης, ενώ είναι πλούσια σε βιταμίνη Β6 και νιασίνη. Τα στοιχεία αυτά ωφελούν την υγεία της καρδιάς, την πέψη, την εγκεφαλική λειτουργία και δίνουν ενέργεια. Είναι επίσης καλή πηγή σιδήρου, ο οποίος αποτελεί κλειδί για τον μεταβολισμό και την υγεία της καρδιάς.

Στήθος κοτόπουλου: Τα πουλερικά είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης Β6 και νιασίνης, ενώ έρευνες έχουν δείξει ότι συμβάλλουν στη διατήρηση και την απώλεια βάρους. Το λευκό κρέας είναι επίσης καλή πηγή φωσφόρου και ριβοφλαβίνης (βιταμίνη Β2), ενώ τα σκουρόχρωμα μέρη των πουλερικών είναι πλούσια σε ψευδάργυρο.

Χοιρινό φιλέτο: Το χοιρινό είναι πολύ γευστικό κρέας, τα άπαχα μέρη του όμως έχουν και υψηλή θρεπτική αξία, καθώς είναι πλούσια σε θειαμίνη, βιταμίνη Β6, κάλιο και ριβοφλαβίνη.

Μοσχάρι: Γενικά το κόκκινο κρέας δεν θεωρείται η πλέον υγιεινή επιλογή, αν είναι όμως άπαχο, μπορεί να καταναλωθεί στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής. Το βοδινό είναι καλή πηγή πρωτεϊνών και άλλων θρεπτικών συστατικών. Είναι σημαντικό να επιλέγετε βιολογικής εκτροφής μοσχάρι, καθώς έχει περισσότερη βιταμίνη Ε και αντιοξειδωτικά. Είναι επίσης σημαντικό να αποφεύγετε το καμένο κρέας, το οποίο έχει φανεί ότι συνδέεται με κάποιες μορφές καρκίνου.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο