Μαγκριώτης: Η Θεσσαλονίκη, οι Θεσσαλονικείς και οι επισκέπτες της πόλης, όμηροι μικροκομματικών παιχνιδιών στον ΟΑΣΘ

Απαράδεκτο ήταν το παλιό καθεστώς του ΟΑΣΘ και η κυβέρνηση επέλεξε, από ιδεοληψία και κομματική σκοπιμότητα, μια χειρότερη λύση και η κατάρρευση των αστικών είναι ορατή. Η λύση ήταν και είναι μία, αυτή που πρότεινα από την αρχή της κρίσης και συμφώνησαν οι εκπρόσωποι των παραγωγικών τάξεων και οι περισσότεροι δήμαρχοι: η εφαρμογή του Κοινοτικού Κανονισμού 1370 που ισχύει από το 2007 και θα γίνει υποχρεωτική από τις 3 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους για όλες τις χώρες της ΕΕ.

*Του Γιάννη Μαγκριώτη, υποψήφιου βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης με το ΚΙΝΑΛ

Ο δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση των αστικών συγκοινωνιών σε πάροχο, ο οποίος μπορεί να είναι και εταιρεία του Δημοσίου, αρκεί να προσέλθει στον διαγωνισμό με τους ίδιους όρους με τους ιδιώτες και φυσικά η πολιτεία να επιδοτεί το εισιτήριο σύμφωνα με τις δημοσιονομικές δυνατότητες κάθε φορά. Αν αυτό είχε εφαρμοστεί στις αστικές και υπεραστικές υπηρεσίες όλης της χώρας θα είχαμε πάνω από 1,5 δισ. επενδύσεις, νέες θέσεις απασχόλησης και ποιοτικές συγκοινωνίες.

Αν είχε επιλεγεί αυτή η λύση, δεν θα ζούσε η πόλη σε διαρκή ομηρία, με αποκορύφωμα τις τελευταίες ημέρες, όπου κατά ομολογία του προέδρου του ΟΑΣΘ, στους δρόμους κυκλοφορούν το πολύ 280 λεωφορεία, μόνο που δεν λέει πόσα από αυτά εκτελούν ολόκληρα τα δρομολόγια και πόσα με απίστευτες καθυστερήσεις, ή και καθόλου,γιατί μένουν από συνεχείς βλάβες στη μέση.
Τώρα μάλιστα ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ,έριξε την ευθύνη στους εργαζομένους, αλλά δεν λέει σε τι φταίνε, όταν πριν λίγο καιρό τους εξυμνούσε,γιατί είχαν συμφωνήσει με το σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΑΣΘ.

Αλήθεια τι έγιναν οι υποσχέσεις για εξυγίανση του ΟΑΣΘ;

Τι έγιναν οι υποσχέσεις για τα 500 λεωφορεία στο δίκτυο;

Τι έγιναν οι υποσχέσεις για την αγορά νέων λεωφορείων;

Τι έγιναν η ανακοινώσεις για την δημιουργία της νέας κρατικής εταιρίας της ΑΣΥΘ που θα αντικαθιστούσε τον ΟΑΣΘ και θα εξασφάλιζε τους εργαζομένους;

Τι έγιναν οι υποσχέσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας των αστικών συγκοινωνιών;
Όχι μόνο δεν έγινε τίποτα από αυτά, αλλά η κυβέρνηση φεύγει και αφήνει πίσω της συντρίμμια και δυστυχώς δεν υπάρχει καμία εγγύηση για το τι θα κάνει μια νέα κυβέρνηση της ΝΔ.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο