Μεγάλες ταξιδιωτικές πλατφόρμες αρνούνται να καλύψουν το κόστος διαφημίσεων στη Google

Εξαιτίας του αντίκτυπου που έχει η κρίση του κορωνοϊού στην ταξιδιωτική βιομηχανία, μεγάλες ταξιδιωτικές πλατφόρμες όπως οι Get Your Guide, Trivago και Flixbus επιδιώκουν να αναβάλουν τις πληρωμές τους για διαφημίσεις στη Google.

Οι διαφημίσεις τοποθετήθηκαν λίγο πριν την κρίση και οι ταξιδιωτικές κρατήσεις στις οποίες οδήγησαν ακυρώθηκαν.Στο πλαίσιο αυτό, οκτώ συνολικά ταξιδιωτικές start-ups ζητούν σε κοινή επιστολή τους προς την Google τη διευθέτηση της κατάστασης.

Οι Microsoft, Facebook και Amazon επιδιώκουν να αναβάλλουν τις ημερομηνίες πληρωμών και σε ορισμένες περιπτώσεις να μην καταβάλλουν πληρωμές, όπως μεταδίδει η Handelsblatt.Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών, το ποσό που διακυβεύεται ανέρχεται σε 40 εκατ. ευρώ.

Όπως επισημαίνουν οι εταιρίες στην επιστολή τους, λόγω της τρέχουσας κατάστασης, κυβερνητικοί πόροι και δάνεια από την κρατική τράπεζα της Γερμανίας, KfW, περνούν απευθείας στη Google.

Η μητρική της Google, Alphabet, είχε 37,5 δισ. ευρώ πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο, 15% περισσότερα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 και περί το 1 δισ. περισσότερα σε σχέση με τις προσδοκίες των αναλυτών.

Οι οκτώ εταιρίες που υπογράφουν την επιστολή ανέφεραν ότι κατέβαλλαν μισό δισ. ευρώ σε διαφημίσεις στη Google το 2019.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More