Με ραντεβού η εξυπηρέτηση των πολιτών από τον Δ. Ωραιοκάστρου

Ο Δήμος Ωραιοκάστρου ανακοίνωσε ότι τίθενται σε ισχύ νέα μέτρα ως προς τη λειτουργία των υπηρεσιών του μετά την κατάταξη της Θεσσαλονίκης στο «Επίπεδο 3» (αυξημένης επιτήρησης) του Χάρτη Υγειονομικής Ασφάλειας και Προστασίας από τη λοίμωξη Covid-19.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα νέα μέτρα:

  • Είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας από υπαλλήλους και κοινό.
  • Εξυπηρέτηση κοινού με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.
  • Τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου.
  • Υποχρεωτική τηλεργασία στο 40%, επιπλέον των υπαλλήλων που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου.

Οι πολίτες μπορούν για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους να καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου Ωραιοκάστρου, στο τηλέφωνο 2313304000. Επίσης, στην ιστοσελίδα του Δήμου Ωραιοκάστρου (www.oraiokastro.gr) είναι αναρτημένος κατάλογος με τα τηλέφωνα επικοινωνίας όλων των υπηρεσιών και δομών του Δήμου Ωραιοκάστρου.

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο