Νοτοπούλου: Σήμερα κ. Ταχιάο ήρθατε με ένα άλλο αφήγημα

Σε ημερίδα της Εφημερίδας «Μακεδονία της Κυριακής» με θέμα «Σχέδιο Θεσσαλονίκης» παραβρέθηκε η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Α’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου.

Η κ. Νοτοπούλου στην ομιλία της αναφέρθηκε στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης και στην ταλαιπωρία των πολιτών στην καθημερινότητα τους, από ένα σκάνδαλο που η ίδια η ΝΔ έθρεψε –αυτό του ΟΑΣΘ, όπως δήλωσε η ίδια.

Ακόμη, αναφέρθηκε στο έργο του ΜΕΤΡΟ που ήταν ένα ανέκδοτο για την πόλη. « Η ίδια η ΝΔ παράτησε και ξανά παρατάει δημιουργώντας το ψευτό δίλλημα Μετρό ή Αρχαία», συμπλήρωσε

Μίλησε για το συγκοινωνιακό έργο και το σχεδιασμό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ στη Θεσσαλονίκη τα προηγούμενα χρόνια και σχολίασε την απουσία από το δημόσιο διάλογο για ακόμη μια φορά του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Καραμανλή επισημαίνοντας ότι την ίδια τακτική ακολούθησε ο Υπουργός και κατά την διάρκεια της ειδικής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης για τον σταθμό Βενιζέλου του ΜΕΤΡΟ.

«Μπορεί να έχει πολύ καλές δικαιολογίες για την απουσία του δεν έχει όμως καμία δικαιολογία ούτε καλή ούτε κακή, για τις επιλογές του για τη Θεσσαλονίκη που την καθηλώνουν» είπε χαρακτηριστικά η κ. Νοτοπούλου.

«Επιστρέφουμε σε ένα αμαρτωλό παρελθόν» υπογράμμισε και αναφερόμενη στο Μετρό είπε:

«Σήμερα κ. Ταχιάο ήρθατε με ένα άλλο αφήγημα. Μας είχατε πει στο δημοτικό συμβούλιο ότι το Μετρό θα χρειαστεί να καθυστερήσει και να αποσπάσουμε τα αρχαία της Βενιζέλου γιατί υπάρχει έλλειμμα ασφάλειας. Σήμερα το αλλάξατε.

Πριν από λίγους μήνες, σε παρόμοια ημερίδα ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Καραμανλής ως τομεάρχης Υποδομών τότε, αναγνώρισε την πρόοδο που συντελέστηκε επί της διακυβέρνησης μας. Από το 33% φτάσαμε σήμερα στο 75% των έργων.

Και εγώ ζητώ σήμερα να μας εξηγήσετε για ποιον λόγο το Μετρό δεν θα παραδοθεί στην πόλη. Ένα έργο το οποίο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το προχώρησε και ολοκληρώνεται, εσείς το επανατοποθετείται μια δεκαετία πριν. Ήταν εμβληματική επιλογή μας να παραμείνουν τα αρχαία εκεί. Όπως και η επέκταση του ΜΕΤΡΟ στα δυτικά που σήμερα κάποιοι το αμφισβητούν αν έπρεπε να γίνει».

Σχετικά με τον ΟΑΣΘ ανέφερε:

«Ξεχάσατε να πείτε πως εκκρεμεί η χρηματοδότηση κάποιων εκατομμυρίων από το Υπουργείο. Ξεχάσατε να αναφέρετε πως τα λεωφορεία που κυκλοφορούσαν τον Ιούλιο του 2019 ήταν 270. Ξεχάσατε να πείτε για τις μαύρες σακούλες, ξεχάσατε να αναφερθείτε στο αμαρτωλό παρελθόν, ξεχάσατε να αναφερθείτε στο γεγονός ότι την περίοδο 2013-2015 που γινόταν διαρκώς απεργίες στην πόλη, οι βουλευτές της ΝΔ όχι απλά δεν αναστατώθηκαν, όχι απλά δεν κατέθεσαν έστω μια ερώτηση στην Βουλή, αλλά επιδόθηκαν σε έναν αγώνα ποιος θα κάνει τα περισσότερα ρουσφέτια μέσα από τον ΟΑΣΘ.

Ακυρώσατε τον διαγωνισμό για τα νέα λεωφορεία γιατί είχαν 15ετή συντήρηση «και επιβαρύναν τον ανάδοχο και κακώς προκηρύχθηκε με εγγραφή στο ΠΔΕ καθώς δεν είναι αυτό διασφάλιση χρηματοδότησης”.

Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή της, η κ. Νοτοπούλου είπε:

«Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε ένα σταυροδρόμι για την Θεσσαλονίκη. Μια Θεσσαλονίκη, που μέχρι πριν λίγους μήνες, την ονειρευτήκαμε διαφορετικά. Με Μετρό, με υποδομές , με ανάπτυξη. Αυτό που υπερασπιζόμαστε είναι η πόλη. Και αυτή η πόλη άρχισε ξανά να πνίγεται. Αυτή η πόλη όμως τα προηγούμενα χρόνια τόλμησε και πίστεψε στον εαυτό της. Τα οράματα λοιπόν χρειάζονται , τα όνειρα χρειάζονται για να υλοποιούνται τα έργα, όπως γινόταν μέχρι χθες».

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο