ΟΑΣΘ: Μειώνεται στο 50% το ποσοστό πληρότητας – Ποιος έχει την ευθύνη των ελέγχων

Φοβισμένοι είναι οι Θεσσαλονικείς ως προς τον τρόπο μετακίνησής τους στην πόλη, καθώς αποφεύγουν τρομερά να χρησιμοποιούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αφού πιστεύουν ακράδαντα, πως αποτελούν εστία σημαντικής μετάδοσης κορωνοϊού.

Ρεπορτάζ: Κωνσταντίνα Χαϊνά

Ο συνωστισμός που παρατηρούταν, τους έκανε να απέχουν σε έναν μεγάλο βαθμό από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, παρόλο που ο ΟΑΣΘ είναι το μοναδικό δημόσιο μεταφορικό μέσο στην πόλη.

Άλλωστε ακόμη και οι λοιμωξιολόγοι τονίζουν συνεχώς πως η μεγαλύτερη ανοιχτή πληγή είναι το θέμα των ΜΜΜ, και αποτελούν «πηγή σημαντικής μετάδοσης», επισημαίνοντας πως πρέπει να μειωθεί το ιικό φορτίο στα λεωφορεία.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Γιώργος Σκόδρας ανέφερε στο Thesstoday.gr πως, η μέγιστη πληρότητα στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ μειώθηκε στο 50%, από το 65%, προσθέτοντας πάντως πως, λόγω του τρόμου που επικρατεί, η επιβατική κίνηση, από τον Ιούνιο έως σήμερα, φτάνει μόλις το 20-25%.

«Αυτό το αποδεικνύει το ταμείο του ΟΑΣΘ. Το βλέπουμε στα εισιτήρια και στις ακυρώσεις μας, που η απώλεια εσόδων έχει φθάσει κατά μέσο όρο μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, στο 65%, σε σχέση με το ’19 που δεν ήταν καν καλή χρονιά».

Παράλληλα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ προσθέτει πως αυτή τη στιγμή υπάρχουν μαζί με τα ΚΤΕΛ, στην περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης, 380-400 ενεργά λεωφορεία. Πέρυσι την ίδια περίοδο, κυκλοφορούσαν 230.

Σχετικά με τους ελέγχους για το ποσοστό πληρότητας στα λεωφορεία, ο κ. Σκόδρας υποστηρίζει πως, «δεν είναι στις αρμοδιότητες ενός οδηγού κάτι τέτοιο και δεν θα μπορούσε εξάλλου να το ελέγξει, αλλά είναι δουλειά της αστυνομίας».

Βέβαια, εύλογα γεννάται το ερώτημα, μπορεί η αστυνομία να ελέγχει κάθε λεωφορείο που θα κυκλοφορεί στους δρόμους και επιπλέον αν εντοπίζει «παραβάτες» ποιός θα ευθύνεται γιαυτό, ο ίδιος ο επιβάτης;

Όπως καταλαβαίνουμε οι έλεγχοι θα είναι δειγματοληπτικοί οπότε αυτόματα τίθεται υπό αμφισβήτηση και η τήρηση του συγκεκριμένου μέτρου αφού, τις ώρες αιχμής, δεν είναι πρακτικά εφικτό να επιτηρείς όλες τις στάσεις ταυτόχρονα.

Προστίθενται περισσότερα λεωφορεία στον ΟΑΣΘ

Στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας, ο ΟΑΣΘ θα εξοπλιστεί με επιπλέον λεωφορεία. Ήδη, σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα, έχουν ταξινομηθεί τα πρώτα της Λειψίας, εκ των οποίων τέσσερα από τα δέκα, έχουν πάρει πινακίδες.

«Επίσης θα προστεθούν 6-7 ακόμη από τον όμιλο Παπαδάκη και περιμένουμε ακόμη 11. Στόχος μας είναι να βγάλουμε όσα περισσότερα λεωφορεία μπορούμε στους δρόμους.

Στα “χαρτιά” φαίνεται ότι υπάρχουν 600 λεωφορεία, ενώ στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Γίνεται εκκαθάριση του στόλου, για να δούμε τι ακριβώς υπάρχει. Να μην μετράμε τζάμπα οχήματα τα οποία είναι παντελώς άχρηστα.

Μέχρι το τέλος του έτους θα υπάρχουν πάνω από 550 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης» σημειώνει ο κ. Σκόδρας.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο