Οι 8 καλύτεροι κανόνες διατροφής για δυνατό μεταβολισμό

Οι παρακάτω συμβουλές διατροφής θα βελτιώσουν τις προπονήσεις σου, θα σε βοηθήσουν να χάσεις γρήγορα λίπος και θα ξυπνήσουν το μεταβολισμό σου.

Βήμα 1: Αποτοξινώστε το σώμα σας

Αν πηγαίνετε στην τουαλέτα μία φορά κάθε 2 ημέρες, τότε μπορείτε εύκολα να αποβάλετε 2 κιλά εγκλωβισμένων περιττωμάτων στο παχύ έντερο κάνοντας τα εξής:

Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες.

Πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα αποσταγμένου νερού καθημερινά.

Αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος να χάσετε γρήγορα 2 κιλά χωρίς να γυμναστείτε. Ίσως, μάλιστα, να παρατηρήσετε την κοιλιά σας να γίνεται πιο επίπεδη.

Βήμα 2: Ο σωστός τρόπος διατροφής για να χάσετε βάρος πιο γρήγορα

Τρώτε 4 έως 5 μικρά γεύματα (300-400 θερμίδων) κάθε 4 με 5 ώρες. Αυτό αντιστοιχεί σε 1.200 έως 2.000 θερμίδες την ημέρα.

Οι γυναίκες δεν χρειάζεται να καταναλώνουν πάω από 1.200-1.600 θερμίδες την ημέρα.

Δε θα πεινάσετε ποτέ ούτε θα νιώσετε ότι αςυ λείπει ενέργεια, γιατί τα λιποτροπικά διατηρούν την ενέργειά σας, ενώ με το βήμα 5 θα διατηρείτε μειωμένη την πείνα σας.

Βήμα 3: Πώς να χάσετεβάρος χωρίς να πεινάτε

Εάν ακολουθήσετε μια διατροφή υψηλή σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, εφαρμόζοντας όλα τα υπόλοιπα βήματα, δε θα πεινάσετε ποτέ, ενώ ταυτόχρονα θα χάσετε βάρος γρήγορα.

Φροντίστε οι 1.200-1.600 θερμίδες που καταναλώνετς καθημερινά να προέρχονται μόνο από τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες (οι οποίες είναι υδατάνθρακες) και σε πρωτεΐνες.

Το ξέρατε ότι ο οργανισμός σου δυσκολεύεται να μετατρέψει τις φυτικές ίνες και τις πρωτεΐνες σε λίπος και ότι πρέπει να κάψει πολλές θερμίδες για να τις αφομοιώσει;

Βήμα 4: Ξεφορτωθείτε το “υγρό” βάρος

Για να χάσετε το βάρος που οφείλεται σε κατακράτηση υγρών:

Πρέπει να καταναλώνετε λιγότερα από 1.500 mg αλάτι την ημέρα, να αποφεύγετε το πρόχειρο φαγητό, τις κονσέρβες και τα κατεψυγμένα γεύματα και να διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες στα τρόφιμα, ώστε να διατηρείτε χαμηλή την πρόσληψη νατρίου.

Το υπερβολικό αλάτι επιβραδύνει το μεταβολισμό και δυσχεραίνει την απώλεια βάρους, καθώς προκαλεί κατακράτηση νερού.

Βήμα 5: Αντιμετωπίστε την κατακράτηση

Πίνετε 2 λίτρα ή περισσότερο αποσταγμένο νερό καθημερινά για να αποβάλλετε το πλεονάζον νερό που έχεις στο σώμα σας. Το αποσταγμένο νερό είναι καθαρό νερό χωρίς πρόσθετο νάτριο ή μεταλλικά στοιχεία.

Σε κάποιες περιπτώσεις, ανάλογα με το πόσο αλάτι τρώγατε και πόσο λίγο νερό πίνατε, μπορεί να χάσετε μέχρι και 2-2,5 κιλά (υγρών) σε 2 μόλις ημέρες.

Βήμα 6: Μην αγχώνεστε

Προσπαθήστε να αποβάλλετε το στρες για να αποφύγετε την αύξηση λίπους στην κοιλιά κάνοντας 10ήμερες διακοπές. Το στρες σας αναγκάζει να τρώτε όταν δεν πεινάτε. Επιπλέον, αυξάνει την παραγωγή κορτιζόλης, με αποτέλεσμα τα κιλά που παίρνετε να είναι κυρίως κοιλιακό λίπος.

Βήμα 7: Τι μπορείτε να τρώτε

Πηγές πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως ωμά (όχι μαγειρεμένα) φρούτα και λαχανικά, ανάλατους ξηρούς καρπούς, ανάλατο ποπκόρν, φασόλια, ρύζι και βρόμη.

Πηγές πλούσιες σε πρωτεΐνη όπως πρωτεϊνούχα ροφήματα με ορό γάλακτος ή γάλα σόγιας, ψητό ψάρι, τόνο, σολομό, φυσικό φιστικοβούτυρο, άπαχο γάλα και ημιάπαχο γιαούρτι.

Βήμα 8: Τι πρέπει να αποφεύγετε

Αλκοόλ, σοκολάτα, φρουτοχυμούς, τηγανητά, αλάτι, λευκό αλεύρι, λευκή ζάχαρη και πρόχειρο φαγητό.

Για να χάσετε σίγουρα τα 3 κιλά σε 10 ημέρες, ακολουθήστε και την ανάλογη άσκηση.

Πηγή: Shape.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More