ΟΛΘ: Καταγγελίες εργαζομένων για καταχρηστικές συμπεριφορές της διοίκησης

Για καταχρηστικές συμπεριφορές και απολύσεις κατηγορούν τον πρόεδρο του ΟΛΘ, Σωτήρη Θεοφάνη εκπρόσωποι των εργαζομένων, ενώ παράλληλα διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις στις διαπραγματεύσεις για τις συλλογικές συμβάσεις, χαρακτηρίζοντάς τες μάλιστα ως “τακτική”.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου η Φανή Γουργούρη, γενική γραμματέας της Ομοσπονδίας Λιμενικών Υπαλλήλων Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) τόνισε ότι πλέον η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, με πολλούς από τους μόνιμους εργαζόμενους να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για μετάταξη.

Αναφερόμενη στα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι, η κ. Γουργούρη υπογράμμισε πως “ενώ η διαπραγμάτευση για τον Γενικό Κανονισμό Προσωπικού (ΓΚΠ ΟΛΘ) ήταν να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2018, ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, με αποτέλεσμα ενώ προβλεπόταν να διαρκέσει οκτώ μήνες, να διαρκέσει τρεις. Η ΣΣΕ έληγε στις 31/12/2018 και έχουν ήδη δοθεί δύο παρατάσεις (η πρώτη ως τις 30/6/2019 και η δεύτερη μέχρι τις 31/8/2019). Αντιμετωπίζουμε το γεγονός ότι έχουμε φτάσει Ιούλιο του 2019 κι ακόμη δεν έχει ξεκινήσει η διαπραγμάτευση για τη ΣΣΕ. Προφανώς θεωρούμε ότι υπάρχει μια τακτική πίσω από αυτές τις καθυστερήσεις”.

Το “κερασάκι στην τούρτα” όμως, σύμφωνα με τους εργαζόμενους ήταν η “καταχρηστική” απόλυση μιας υπαλλήλου, πριν λήξει η οκτάμηνη σύμβασή της.

“Κατηγόρησαν την εργαζόμενη πως εξυπηρετούσε αλλότρια συμφέροντα και την απείλησαν για το εργασιακό της μέλλον”, ανέφεραν για το περιστατικό οι εκπρόσωποι των εργαζομένων, ενώ παράλληλα είπαν πως τουλάχιστον 100 ακόμα άτομα προσλήφθηκαν με οκτάμηνες συμβάσεις, προβάλλοντας έντονα το ερώτημα στους ιθύνοντες της εταιρείας “γιατί ενώ η ΟΛΘ ΑΕ βρίσκεται σε ανάπτυξη, οι βασικές θέσεις της καλύπτονται με οκτάμηνα;”.

Από την πλευρά του, ο αντιπρόεδρος της ΟΜΥΛΕ και πρόεδρος του Σωματείου Χειριστών – οδηγών μηχανημάτων στον ΟΛΘ κ. Λάζαρος Τανταλίδης, τόνισε: “Δείξαμε τον καλό μας εαυτό κάνοντας υπομονή όλο αυτό το διάστημα, 15 μήνες μετά την εγκατάσταση του ιδιωτικού μάνατζμεντ, όμως πρέπει να επικαιροποιηθεί στα σημεία της λύσης εργασιακής σχέσης, του πειθαρχικού δικαίου και στο πώς η εταιρεία χρησιμοποιεί τους εργαζόμενους. Παράλληλα πρέπει να γίνουν προσλήψεις προσωπικού γιατί το υπάρχον δεν επαρκεί. Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 40 ακόμη χειριστές, 20 τεχνικούς και 10 διοικητικούς. Επίσης κενά θα προκύψουν και από τις μετατάξεις που θα γίνουν. Πιστεύουμε πως αν δεν μετατραπούν οι 8μηνες συμβάσεις εργαζομένων σε αορίστου χρόνου η επένδυση έχει αποτύχει. Η ανάπτυξη του Λιμανιού Θεσσαλονίκης είναι συνυφασμένη με την επένδυση στο προσωπικό”.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο