Ο ξηρός καρπός που πρέπει να προσέξεις αν θέλεις να χάσεις κιλά

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε καλά λιπαρά, βιταμίνες και πρωτεΐνες και αποτελούν μία από τις καλύτερες πηγές ενέργειας για αυτό και βρίσκονται ως υγιεινό σνακ σε κάθε ισορροπημένο διατροφολόγιο.

Έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης, στον έλεγχο και τη διατήρηση του βάρους αλλά και δρουν προληπτικά κατά του καρκίνου.

Τα υγιεινά αυτά σνακ μπορούν πολλές φορές (σε περιόδους δίαιτας) να παρεξηγηθούν καθώς η ποσότητα που καταναλώνεις να υπερβαίνει τη σωστή δοσολογία. Το ότι έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά δε σημαίνει πως δεν έχουν θερμίδες.

Αν λοιπόν συνηθίζεις τα απογεύματα να τρως ξηρούς καρπούς τότε α) προσοχή στην ποσότητα και β) προσοχή στην επιλογή. Η ισορροπημένη διατροφή δεν επιβάλλει απαγορεύσεις.

Τα καρύδια μακαντάμια δίνουν περίπου 200 θερμίδες και 20 γραμμάρια λιπαρών ανά 10 καρπούς. Για να το καταλάβεις καλύτερα περίπου 50 φιστίκια δίνουν 160 θερμίδες και 23 αμύγδαλα δίνουν επίσης 160 θερμίδες.

Αν δε μετράς τις θερμίδες πολύ εύκολα μπορείς να ξεφύγεις. Να καταναλώνεις μία ποικιλία τροφών χωρίς να αποκλείεις κάποιες από αυτές θεωρώντας τις απαγορευτικές.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More