Ποια είναι η Fox και τι θέλει στα Jumbo

Χθες Τετάρτη, η Jumbo ανακοίνωσε τη σύναψη σύμβασης εμπορικής συνεργασίας με την ισραηλινή Fox Group. Για τον ελληνικό όμιλο του Απόστολου Βακάκη αυτό το μοντέλο συνεργασίας, δηλαδή ανάπτυξη του σήματος Jumbo μέσω franchise δεν είναι καινούργιο.

Εκτός από την αυτόνομη παρουσία της αλυσίδας σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία και Βουλγαρία με 80 καταστήματα, η Jumbo έχει παρουσία με 26 καταστήματα που φέρουν το σήμα της, σε ακόμη 6 χώρες και συγκεκριμένα σε Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο.

Η διαφορά στην περίπτωση της επέκτασης στο Ισραήλ είναι αφ ενός το μέγεθος του συνεργάτη με τον οποίο ήρθε σε συμφωνία ο ελληνικός όμιλος για την ανάπτυξη του σήματος του και αφ’ ετέρου η επέκταση σε μια νέα γεωγραφική περιοχή όπου οι καταναλωτές της γνωρίζουν το σήμα.

Ο ισραηλινός όμιλος Fox είναι από τους βασικούς παίκτες στον χώρο του λιανεμπορίου στο Ισραήλ δραστηριοποιούμενος κυρίως στον κλάδο της ένδυσης. Εισηγμένος στο χρηματιστήριο του Tel Aviv, διαθέτει 9 σήματα δικά του και 11 συνεργασίες franchise με εταιρείες με διεθνή παρουσία στο λιανεμπόριο, όπως π.χ. με τη Nike. Όμως με τη συμφωνία του με τη Jumbo, εισέρχεται σε μια νέα για αυτόν κατηγορία όχι μόνο των παιγνιδιών αλλά και των προϊόντων για το σπίτι.

Το πρώτο κατάστημα αναμένεται να λειτουργήσει περί το τέλος του 2022, όπως αναφέρει ανακοίνωση της Jumbo, αν και τα ισραηλινά μέσα ενημέρωσης επικαλούμενα δηλώσεις από την Ισραηλινή εταιρεία τοποθετούν τη λειτουργία του πρώτου καταστήματος μέσα στο 2021.

Η συμφωνία είναι 12ετούς διάρκειας με δυνατότητα επέκτασης για άλλα 10 χρόνια από την παρέλευση των πρώτων 10 ετών από την ημερομηνία ανοίγματος του πρώτου καταστήματος.

Η FOX ιδρύθηκε το 1942 από την οικογένεια Fox, που ειδικεύεται στην αγορά ενδυμάτων. Σήμερα, εκτός από το Ισραήλ έχει παρουσία σε 14 χώρες, διαθέτοντας 600 καταστήματα παγκοσμίως συνολικής επιφάνειας 110.000 τετραγωνικών μέτρων.

Η Jumbo τον Αύγουστο, παρά τη μειωμένη τουριστική κίνηση, ο τζίρος της μειώθηκε μόλις κατά 2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019. Αποτέλεσμα σε επίπεδο οκταμήνου οι απώλειες περιορίστηκαν στο -10,9% όταν σε επίπεδο επταμήνου οι πωλήσεις είχαν υποχωρήσει 12,5%.

Πηγή: capital.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο