Προτεραιότητες μετά το 2015 και δράσεις στη Β΄ Θεσσαλονίκης

Toυ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΡΔΑ

Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Β’ Θεσσαλονίκης

Παρά τις όποιες δυσκολίες ταμειακού χαρακτήρα, καταφέραμε στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ) να πραγματοποιήσουμε τις ζωτικές πληρωμές της χώρας κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015, όπου επιδιώχθηκε η αλλαγή της έως τότε ακολουθούμενης οικονομικής πολιτικής. Η αναγκαιότητα αυτή επιβεβαιώθηκε και από σχετική έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου της ΕΕ, του 2017.

Δράσεις και έργο στη Β’ Θεσσαλονίκης

Εκτός όμως από το έργο ως Αν. Υπουργός Οικονομικών στο ΓΛΚ κατά το 2015 και ως Υφυπουργός Εξωτερικών με αντικείμενο την οικονομική διπλωματία το 2016, στη συνέχεια ως βουλευτής της Β’ Θεσσαλονίκης, επεξεργαστήκαμε και προτείναμε λύσεις σε προβλήματα διαφόρων περιοχών του νομού. Ενδεικτικά σημειώνονται κάποιες προτάσεις και λύσεις, που κατατέθηκαν στα αρμόδια υπουργεία ή/και υλοποιήθηκαν:

  • Πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τους μυδοκαλλιεργητές της Χαλάστρας-Κυμίνων αναλυτική μελέτη, όπου προτάθηκαν συγκεκριμένες νομοθετικές παρεμβάσεις με στόχο την επίλυση των χρόνιων άλυτων προβλημάτων (από το 1999) αναφορικά με τις διαδικασίες αδειοδότησης των μυδοκαλλιεργειών.
  • Κατατέθηκαν στο Υπουργείο Γεωργίας συγκεκριμένες προτάσεις απόλυτα συμβατές με το κοινοτικό δίκαιο και με δικαστικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, αναφορικά με τη μείωση της τιμής των γεωργικών φαρμάκων-λιπασμάτων.
  • Προτάθηκαν συγκεκριμένες λύσεις σε προβλήματα με την ΕΤΑΔ που αντιμετωπίζουν οι τουριστικές περιοχές της Ασπροβάλτας-Βρασνών.
  • Σε συνεργασία με τον Δήμο Ωραιοκάστρου υλοποιήθηκαν προτάσεις με σκοπό τη λειτουργία Β΄ και Γ΄ Λυκείου του Γυμνασίου-Λυκείου του Μελισσοχωρίου και το κτίσιμο της νέας Γέφυρας της Ν. Φιλαδέλφειας.
  • Πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τους ακτήμονες της Κυμίνων-Μαλγάρων η έγκαιρη παραχώρηση δημοσίων εκτάσεων στο έλος Κλειδίου και επιλύθηκαν φορολογικά θέματα που αφορούσαν ακτήμονες της περιοχής.
  • Σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επαγγελματιών και Βιοτεχνών της Μηχανιώνας, κατατέθηκε συγκεκριμένη πρόταση στο Υπουργείο Εργασίας για τη εφαρμογή του εργόσημου στη λειτουργία των εστιατορίων.
  • Επίσης σε συνεργασία με τους αλιείς της Μηχανιώνας προωθήθηκαν συγκεκριμένες λύσεις στο Υπουργείο Εργασίας που αφορούν στους αλιεργάτες.
  • Εκπονήσαμε μελέτη για τον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας-ένδυσης, καθώς μεγάλο μέρος της δραστηριοποιείται στο νόμο Θεσσαλονίκης.
  • Συνδράμαμε στο έργο των πολιτιστικών συλλόγων, της Αγ. Τριάδας, Ν. Επιβάτων, Περαίας, Γέφυρας, Όσσας και Πολυδενδρίου, σύλλογοι που ζήτησαν τη βοήθεια μας.
  • Σε συνεννόηση με την ΜΟΜΚΑ (Μονάδα Κατασκευών Μελετών-Κατασκευών του στρατού)και σε συνεργασία με τον δήμο Θέρμης προτάθηκε μια συμφέρουσα οικονομική λύση για τον δήμο, με σκοπό την επισκευή του φράγματος του Μονοπήγαδου.
  • Σε συνεργασία με ομάδα πρωτοβουλίας κατοίκων του Σοχού, εκπονήθηκε για πρώτη φορά μελέτη με θέμα την επανακατανομή των χωριών  των Δήμων Λαγκαδά-Βόλβης και με σκοπό τη δημιουργία ενός νέου δήμου του Δήμου Σοχού.
  • Σε συνεννόηση με τους παραγωγούς της Ν. Αγχιάλου και Κ. Σχολαρίου, επιλύθηκε το πρόβλημα των παραγωγών τσίπουρου κατά το 2018.
  • Σε συνεργασία με τους κτηνοτρόφους του Σοχού και Λαγκαδά προτάθηκαν αποτελεσματικές λύσεις υπέρ της κτηνοτροφίας αναφορικά με τη μείωση του ΦΠΑ στα εφόδια και μετάθεση της εφαρμογής του μέτρου δήλωσης του ΑΤΑΚ.
  • Διαμορφώθηκε σε συνεργασία με τους αγρότες Μηχανιώνας-Επανωμής ένα σύνολο διατάξεων με σκοπό τον εκσυγχρονισμό των δυο τελευταίων νόμων για τις λαϊκές αγορές.
  • Ενημερώθηκαν παραγωγοί(αγρότες-κτηνοτρόφοι) διαφόρων περιοχών για τα προγράμματα ΕΣΠΑ που τους αφορούν.
  • Σε συνεργασία με τους Δήμους Βόλβης και Θερμαϊκού, προτάθηκαν λύσεις για το υποβαθμισμένο οδικό δίκτυο δυο περιοχών του δήμου Βόλβης (Πλατεία και Αρέθουσα) και για την αξιοποίηση εγκαταλειμμένης ακίνητης περιουσίας του δήμου Θερμαϊκού (ΠΙΚΠΑ).

Επίσης, ως κυβέρνηση ολοκληρώσαμε αυτά τα χρόνια, σημαντικά έργα για τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρειο Ελλάδα που είχαν «παγώσει». Αναλυτικότερα:

Το κυβερνητικό έργο στη Βόρεια Ελλάδα

  • Ολοκληρώθηκε ο οδικός άξονας Αθήνας – Θεσσαλονίκης, μετά από δεκαετίες καθυστερήσεων αλλά και βαρύτατου φόρου αίματος στα Τέμπη και τον Μαλιακό.
  • Παραδόθηκε η διπλή ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική γραμμή σε λειτουργία.
  • Προχωρήσαμε τη μεγάλη επένδυση για το λιμάνι και στο αεροδρόμιο.
  • Το Μετρό της πόλης ξεκινά τη λειτουργία του τους επόμενους μήνες.
  • Προχωράμε στην υλοποίηση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας.
  • Η Βόρεια Ελλάδα, η Μακεδονία, η Θράκη μετατρέπεται πλέον σε ενεργειακό κόμβο, μέσω του αγωγού TAP.
  • Και τέλος, θέσαμε σε εφαρμογή το μεγάλο μας όραμα για το λεγόμενο βαλκανικό δακτύλιο διασυνδεσιμότητας σε ολόκληρη την περιοχή, όπου η Θεσσαλονίκη θα διαδραματίζει κεντρικό ρόλο.
Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο