Πώς θα διατηρήσετε αναλλοίωτο το μαύρισμά σας

Οι τελευταίες μέρες του Αυγούστου παραδοσιακά χαρακτηρίζονται από μια γλυκόπικρη προσμονή για τη νέα σεζόν που μας χτυπά την πόρτα, αλλά και μια νοσταλγία για τις ξέγνοιαστες μέρες των διακοπών που σιγά σιγά μπαίνουν στο χρονοντούλαπο των αναμνήσεων. Αν έχετε ολοκληρώσει το φετινό island hopping και έχετε επιστρέψει στην πόλη, τότε σίγουρα θα έχετε έρθει αντιμέτωπη με δύο ερωτήματα: 1. Με τι κουράγιο θα επιστρέψετε στο γραφείο και -κυριότερο- 2. Πώς να διατηρήσετε το μαύρισμα του καλοκαιριού. Μπορεί για το πρώτο να μην έχουμε βρει την απάντηση, ωστόσο παρακάτω ακολουθούν όλα τα μυστικά που λύνουν τη δεύτερη απορία σας.

1. ‘Ηπια απολέπιση

Μπορεί η απολέπιση να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι κάθε ρουτίνας περιποίησης προσώπου και σώματος, ωστόσο με την επιστροφή σας στην πόλη θα πρέπει να αντικαταστήστε το go-to απολεπιστικό προϊόν σας με ένα πιο ήπιο scrub με μικρούς κόκκους. Εναλλακτικά, προτιμήστε την απολέπιση με τη βοήθεια μιας λούφας ή της σκληρής επιφάνειας του σφουγγαριού, χωρίς όμως να τρίβετε με ένταση για να διατηρήσετε όσο περισσότερο μπορείτε το μαύρισμά σας.

2. Η ενυδάτωση είναι το παν

Η ενυδάτωση είναι το Α και το Ω εάν θέλετε να μαυρίσετε και έπειτα να διατηρήσετε αναλλοίωτο το σοκαλατένιο χρώμα σας. Θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ρουτίνας περιποίησής τόσο του προσώπου, όσο και του σώματος όλο το χρόνο, πόσω μάλλον μετά το καλοκαίρι που θέλετε να επιμηκύνετε το χρόνο ζωής του μαυρίσματός σας. Εμπλουτίστε λοιπόν το οπλοστάσιο της ομορφιάς σας με ενυδατικές κρέμες με πλούσια υφή για βαθιά ενυδάτωση και προϊόντα after sun τόσο για το σώμα, όσο και για το πρόσωπο. Μην ξεχνάτε επίσης τη σημασία της ενυδάτωσης εκ των έσω με την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας νερού και ενυδατικών φρούτων και λαχανικών, όπως το καρπούζι και το αγγούρι.

3. Διατροφή

Μπορεί να μην έχει αποδειχθεί πως υπάρχουν τρόφιμα που διεγείρουν την έκκριση μελανίνης, υπάρχουν όμως τροφές που προσφέρουν πολύτιμες ουσίες, οι οποίες λειτουργούν επικουρικά, φροντίζοντας τόσο το μαύρισμα όσο και την καλή εικόνα της επιδερμίδας. Οι κρυμμένοι “θησαυροί” των τροφών, ακούν στον όνομα βιταμίνη Α, βιταμίνη Ε και βιταμίνη C, σελήνιο, ψευδάργυρος και φυσικά τα καροτονοειδή: β-καροτίνη (που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α), λυκοπένιο και λουτεΐνη. Τα συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά βρίσκονται σε αφθονία σε τροφές όπως τα καρότα, τα ροδάκινα, τα βερίκοκα, το πεπόνι, το μαρούλι, τις ντομάτες, το καρπούζι και το σπανάκι.

4. Fake it

Σε κάθε περίπτωση μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να ενισχύσετε το χρώμα σας με τα ειδικά self tan προϊόντα, τα οποία, μάλιστα, όσο είστε ακόμα ελαφρώς μαυρισμένη θα έχουν ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα.

Πηγή: harpersbazaar.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο