Πώς θα ξεγελάσεις μυαλό και σώμα για να μην κουράζεσαι στο τρέξιμο

Η άσκηση είναι πολύ σημαντική για το σώμα αλλά και την υγεία μας. Μαζί με σωστή διατροφή, είναι απαραίτητη για την ευημερία και την καλή ποιότητα ζωής μας.

Αν δεν τα πας καλά με τα γυμναστήρια και τις σκληρές προπονήσεις, η πιο απλή και αποτελεσματική μορφή άσκησης είναι το τρέξιμο.

Ωστόσο, όταν ξεκινάμε το τρέξιμο, υπάρχει περίπτωση να κουραστούμε εύκολα και να το παρατήσουμε πριν ολοκληρώσουμε τον στόχο μας (απόσταση, ώρα κτλ.).

Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;

Ψάχνοντας στο Διαδίκτυο, βρήκαμε στο Popsugar ένα άρθρο με μερικά τρικ (σωματικά και ψυχολογικά) που μπορούν να μας κάνουν να τρέξουμε περισσότερο και να μην κουραστούμε στα μισά της διαδρομής.

Θα βρεις το κίνητρο, να πιέσεις λίγο παραπάνω στον εαυτό σου και θα τα καταφέρεις.

Αυτά τα τρικ είναι εύκολα, έξυπνα και απλά. Δες πώς θα τα καταφέρεις:

Κάνε διαλείμματα

Το να σταματάς για λίγο δεν σε κάνει αδύναμο ή τεμπέλη. Αν το χρειάζεσαι, πάρε μια ανάσα, περπάτα, τεντώσου. Μικρά διαλείμματα όμως για να μην κρυώσεις και τα παρατήσεις.

Πιες νερό

Σταμάτα για να πιεις λίγο νερό, να ενυδατωθείς και να αναζωογονηθείς. Είναι απαραίτητο.

Ανανέωσε την playlist σου

Η μουσική βοηθάει στην άσκηση και κυρίως στο τρέξιμο που είσαι μόνος. Ανανέωσε την λίστα της μουσικής σου, βάλε τα αγαπημένα σου κομμάτια ή κάποια νέα, που θα σου δώσουν ρυθμό και κίνητρο.

Απόσπασε την προσοχή σου

Απόλαυσε το τοπίο, την διαδρομή, κοίτα τους ανθρώπους ή σκέψου ό,τι θέλεις, αν δυσκολεύεσαι να φτάσεις στον προορισμό σου. Επικεντρώσου σε κάτι που θα σε βοηθήσει να ξεχαστείς.

Θετικό Self-Talk

«Μπορείς. Θα τα καταφέρεις. Ανάπνεε. Χαλάρωσε. Μπράβο». Δώσε κουράγιο στον εαυτό σου, σκέψου θετικά, δώσε τα credits που σου αναλογούν. Θα ξεπεράσεις την κούραση και να δώσεις κίνητρο για να συνεχίσεις με αμείωτο ρυθμό.

Κάνε lip sync ή χόρεψε

Μπορείς να τραγουδήσεις, ακόμη και να χορέψεις με την μουσική που ακούς. Αν δεν μπορείς να τρέξεις άλλο γρήγορα και νιώθεις κουρασμένος, μπορείς να το δοκιμάσεις σαν εναλλακτική. Μην σε νοιάζει για τους άλλους (αρκεί να μην γίνει ατύχημα). Θα σου δώσει ενέργεια και μια πιο θετική νότα στην άσκησή σου.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο