Πώς να ξεκινήσεις το γυμναστήριο μετά από την απόχη των εορτών

Γράφει ο Χαρίδημος Ζαρίκος, καθηγητής φυσικής αγωγής, πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ, personal trainer

Πρώτα από όλα να σας ευχηθώ χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και αγάπη για όλους μιας και είναι το πρώτο μου άρθρο για το 2020. Φάγαμε, ήπιαμε, διασκεδάσαμε, τώρα τα κεφάλια μέσα!Επιστρέφουμε στην καθημερινότητα και ένα κομμάτι της είναι θέλω να πιστεύω και η γυμναστική.

Τι να κάνεις, λοιπόν, τις πρώτες μέρες που θα γυρίσεις ξανά στο γυμναστήριο;

Αν έχεις διάστημα αποχής μόνο τις ημέρες που ήταν κλειστά, απλά συνέχισε από εκεί που έμεινες. Αν όμως “έκλεισες” και εσύ μαζί με τα… σχολεία και ξανά επιστρέφεις τώρα δώσε στο σώμα σου μια εβδομάδα προσαρμογής.

Πάμε, λοιπόν, να δούμε τί θα ήταν καλό να κάνεις.

1. Πάρε το απόφαση και πήγαινε. Αυτό είναι για τους περισσότερους το δυσκολότερο κομμάτι, να πάνε ξανά στο γυμναστήριο μετά από μεγάλο διάστημα αποχής.

2. Ξεκινά με ένα χαλαρό πρόγραμμα για όλο το σώμα. Σίγουρα ο γυμναστής σου μπορεί να σε βοηθήσει.

3. Μην βάζεις τόσα κιλά όσα έβαζες πριν. “Άκου” το σώμα σου και τις πρώτες μέρες μην το πιέσεις όπως πριν.

4. Πήγαινε ξανά ακόμη και αν είσαι «πιασμένος», έστω για ένα χαλαρό περπάτημα ή για την προπόνηση που κανείς με ακόμη λιγότερα κιλά από πριν, για να βοηθήσεις το σώμα σου να ξεπεράσει το «πιάσιμο».

Καλή επιτυχία, λοιπόν, και καλή αρχή.

Facebook: Ζαρίκος Χαρίδημος Γυμναστής-Personal Trainer

Instagram: Haridimos_trainer

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More