Σάββας Χαλιαμπάλιας: Το τραμ… σύμμαχος στις μετακινήσεις των Θεσσαλονικέων

Τη λειτουργία τραμ  που αναμένεται να διευκολύνει τις μετακινήσεις των Θεσσαλονικέων  προτείνει  ο Σάββας Χαλιαμπάλιας. Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης παρουσίασε το ολοκληρωμένο σχέδιο που έχει  για τη δημιουργία του συγκεκριμένου μεταφορικού μέσου σταθερής τροχιάς , στην Βεργίνα TV και την εκπομπή της δημοσιογράφου Χριστίνας Τσόρμπα.

«Εμείς έχουμε μια πρόταση η οποία είναι σχετικά οικονομική  και γρήγορα εφαρμόσιμη .Η κυκλοφορία του τραμ δεν αφορά μόνο το δήμο Θεσσαλονίκης αλλά είναι μια  διαδημοτική δουλειά. Αυτό το έργο μπορεί να ολοκληρωθεί σε μικρό χρονικό διάστημα, φυσικά με τη συνδρομή  της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των γειτονικών δήμων» ανέφερε ο κ. Χαλιαμπάλιας . Μίλησε για  τη λειτουργία ενός υβριδικού τραμ και εξήγησε ότι  «μέσα στην πόλη θα κινείται με ηλεκτρισμό και έξω από την πόλη θα λειτουργεί με πετρέλαιο».

Σχετικά με τη διαδρομή που θα ακολουθεί ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης πρότεινε: «Να ξεκινάει από βιομηχανική περιοχή και συγκεκριμένα από το στρατόπεδο “Λεβαντή» που βρίσκεται στη στροφή της Σίνδου, στο δρόμο προς Χαλκηδόνα. Να κατευθύνεται, από τον παλιό δρόμο Βέροιας, στην οδό Μοναστηρίου, να περνάει από την περιοχή του Βαρδάρη, την οδό Δωδεκανήσου, την παραλιακή λεωφόρο Νίκης. Να κινείται σε όλο το παραλιακό μέτωπο από την δεξιά πλευρά της λεωφόρου Μεγάλου Αλεξάνδρου, να  περνάει από το σταθμό ΙΚΕΑ και να φτάνει στο αεροδρόμιο. Στο γυρισμό θα χρησιμοποιήσουμε την οδό Βασιλίσσης Όλγας και από εκεί και πέρα θα συνδεθεί με την οδό Μοναστηρίου και άλλους δρόμους».

Ακόμη, σημείωσε ότι πρόκειται για ανοικτού τύπου τραμ οι γραμμές του οποίου θα γίνουν στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο. «Παράλληλα θα κινούνται τα ΙΧ αυτοκίνητα και τα υπόλοιπα οχήματα. Δεν θα υπάρχει συνωστισμός. Από τη στιγμή που θα υπάρχουν οι γραμμές του τραμ θα απαγορευτεί αυστηρά η στάθμευση των αυτοκινήτων. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι η δημιουργία χώρων στάθμευσης. Πρέπει πρώτα  να αδειάσουν οι δρόμοι για να αρχίζουμε να βάζουμε κάποια πράγματα στη θέση τους».

Σύμφωνα με τον κ. Χαλιαμπάλια, αυτό το τραμ θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης και θα ενώσει την ανατολική με τη δυτική πλευρά της πόλης. «Είναι εύκολο να το κατασκευασουμε, τοποθετώντας τις γραμμές του τραμ στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο. Δεν απαιτούνται μεγάλες παρεμβάσεις και μεγάλες υποδομές. Θα λειτουργεί όπως όλα τα τραμ που κυκλοφορούν στις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. Σήμερα υποφέρουν  οι Θεσσαλονικείς στον τομέα της μετακίνησης επειδή το κυκλοφοριακό αποτελεί το μεγάλο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης.  Πρόκειται για μια   εύκολη πόλη που εκτείνεται σε μια ευθεία, αν εξαιρέσεις την Άνω Πόλη» επισήμανε.

Χαλιαμπάλιας Σάββας

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο