Στη Γενεύη το νέο VW Golf GTI

Όταν η Volkswagen παρουσίασε το πρώτο Golf GTI πριν από 45 χρόνια στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτων (IAA) στη Φρανκφούρτη, κανείς δεν μπορούσε να υποθέσει ότι δημιούργησε ένα διαχρονικό σύμβολο.

Αλλά αυτό ακριβώς συνέβη. Οποιοσδήποτε αναφέρεται σε GTI σήμερα αναφέρεται στο εικονικό αυτοκίνητο: το Golf GTI. Τώρα η Volkswagen παρουσιάζει την όγδοη γενιά αυτής της παγκόσμιας επιτυχίας στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης από τις 5 έως τις 15 Μαρτίου. Αυτό σηματοδοτεί την έναρξη ενός έξυπνου αναβαθμισμένου σπορ αυτοκινήτου υψηλής τεχνολογίας προσαρμοσμένο στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Το μυστικό της επιτυχίας του GTI έγκειται στο γεγονός πως το DNA του ουσιαστικά δεν άλλαξε ποτέ. Διαθέτει ακόμη καθαρό σχεδιασμό, είναι προσθιοκίνητο και ευέλικτο με ισχυρό βενζινοκινητήρα, υιοθετώντας παραδοσιακά στοιχεία όπως η κόκκινη λωρίδα στη μάσκα και τις ειδικές επενδύσεις στα καθίσματα. Το Golf GTI μετατράπηκε σε icon επειδή η Volkswagen επέμενε στην ιδέα του, συνδυάζοντας παράλληλα την παράδοση με την καινοτομία. Αυτό επίσης συμβαίνει και με το μοντέλο του 2020. Η γερμανική εταιρία έχει ψηφιοποιήσει και διασυνδέσει το νέο Golf GTI, αφού το εφοδίασε σε αυτή τη νέα γενιά με πληθώρα έξυπνων συστημάτων υποστήριξης του οδηγού αλλά και με δυναμικό (εξακολουθεί πάντως να είναι κομψό) σχεδιασμό.

Το νέο Golf GTI είναι ένα από τα πρώτα compact σπορ αυτοκίνητα που επικοινωνούν μέσω Car2X με άλλα οχήματα, οδηγώντας την ασφάλεια σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Μπορεί να οδηγηθεί επίσης με την αρωγή του συστήματος Travel Assist μέχρι και την ταχύτητα των 210 km/h. Αυτή επίσης αποτελεί την πρώτη γενιά του Golf GTI η οποία υιοθετεί ένα πλήρως ψηφιοποιημένο εσωτερικό τοπίο που αφορά στις οθόνες και στα χειριστήρια. Όπως προείπαμε, εξωτερικά διακοσμείται με την αειθαλή κόκκινη λωρίδα στην πρόσθια μάσκα όπως επίσης και με μια (προαιρετικά) πίσω μπάρα LED, ενσωματωμένη στα φώτα ημέρας. Η παροχή ισχύος από πλευράς κινητήρα στο νέο Golf GTI θα υπερβεί όπως όλα δείχνουν τις προσδοκίες. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για το σύστημα κίνησης, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί με ακρίβεια από τον οδηγό σε συνδυασμό με το νέας γενιάς DCC (adaptive chassis control). Ορισμένα πράγματα παραμένουν τα ίδια, ωστόσο: η τέλεια εργονομία των καθιερωμένων σπορ καθισμάτων. Και κάπως έτσι για άλλη μια φορά αποκαλύπτεται η αληθινή ουσία ενός συμπαγούς αθλητικού αυτοκινήτου – το οποίο θα κάνει το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης.

Του Γιάννη Τσιρογιάννη newsauto.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More