Τέσσερα μυστικά για να μην πάρετε όλες τις θερμίδες από ένα μεγάλο γεύμα

Κάθε φορά που γευματίζουμε σε ένα “πλούσιο” τραπέζι, λίγο-πολύ όλοι ξέρουμε ότι θα καταναλώσουμε πολλές περισσότερες θερμίδες από το κανονικό και ως ένα βαθμό το αποδεχόμαστε ως “αναγκαίο κακό” της χαράς και της συνεύρεσης σε ένα μεγάλο γεύμα με φίλους, γνωστούς κ.α.

Γνωρίζετε, όμως, ότι σε ένα τέτοιο γεύμα μπορεί να καταναλώσετε ακόμα και 4.500 θερμίδες και 230 γραμμάρια λίπους;

Δείτε μερικούς τρόπους που μπορείτε να εξαφανίσετε πολλές από αυτές πριν και μετά από ένα τόσο μεγάλο γεύμα, όπως τους συστήνει η δρ Sara Wilson, διευθύντρια της Κλινικής Διατροφής του γνωστού νοσοκομείου Mount Sinai στη Ν. Υόρκη.

Κοιμηθείτε καλά την προηγούμενη μέρα
Ολοένα και περισσότερες έρευνες “συμφωνούν” ότι ο καλής ποιότητας και επαρκούς διάρκειας ύπνος (7-8 ώρες κάθε βράδυ) επηρεάζει τα επίπεδα των ορμονών που ελέγχουν την πείνα και το αίσθημα πληρότητας σε ένα γεύμα. Αν δεν έχετε κάνει καλό ύπνο, είναι πιο πιθανό να έχετε αυξημένες “λιγούρες” στο γεύμα και να καταναλώστε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού.

Μην πάτε στο τραπέζι όντας ήδη πεινασμένοι
Όχι, δεν χρειάζεται να πάτε και “φουσκωμένοι” στο φαΐ. Καλό είναι να έχετε φάει πιο ελαφρά όλη την ημέρα, αλλά μην σκεφτείτε ότι “δεν τρώω τίποτα όλη μέρα για να εξισορροπήσω τις θερμίδες που θα πάρω το βράδυ”. Αλλά, ακόμα και αν τελικά φτάσετε πολύ πεινασμένοι στο τραπέζι, επιλέξτε να ξεκινήσετε πρώτα με τα λαχανικά και τις σαλάτες και αφήστε τα άλλα για αργότερα.

Ακολουθήστε τον κανόνα 50-25-25
Χωρίστε το πιάτο σας (και άρα το γεύμα σας γενικότερα) νοητά σε τρία μέρη. Το μισό (50%) πρέπει να είναι λαχανικά και φρούτα, το 25% πρωτεΐνη (κρέας κλπ) και το υπόλοιπο 25% καρποί (καλύτερα ολικής άλεσης).

Περιορίστε τις θερμίδες από τα ποτά
Μην “χαραμίζετε” θερμίδες σε ζαχαρούχα ποτά (π.χ. αναψυκτικά) και υπερβολικό αλκοόλ. Όχι μόνο δεν θα σας χορτάσουν, αλλά μπορεί και να αυξήσουν την όρεξή σας. Προσπαθήστε να μείνετε στο ένα ποτήρι αναψυκτικού ή ποτού και ανακουφίστε την υπόλοιπη δίψα σας με νερό.

Πηγή: iatropedia.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο