Τέσσερις ασκήσεις για γλουτούς από… ατσάλι!

Γράφει ο Χαρίδημος Ζαρίκος, καθηγητής φυσικής αγωγής, πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ, personal trainer

Το νέο «must» της εποχής όσον αφορά την γυναικεία προπόνηση αδιαμφισβήτητα είναι οι γλουτοί. Μήπως κάνεις προπόνηση και δεν βλέπεις αποτελέσματα; Παρακάτω θα βρεις τέσσερις ασκήσεις που θα βάλουν φωτιά στους γλουτούς σου με βάση τον Brett Contreras “the glute guy”.

1. HIP THRUSTERS:

Τοποθετούμε τις ωμοπλάτες μας σε ένα step ή ένα box και μια μπάρα στα ισχία μας.

Με τα πόδια να πατάνε στο άνοιγμα των ώμων εκτελούμε άρσεις λεκάνης έτσι ώστε από τα γόνατα ως το κεφάλι να υπάρχει μια νοητή ευθεία.

Ελεγχόμενα κατεβάζουμε μέχρι πριν η λεκάνη ακουμπήσει στο πάτωμα και πιέζουμε ξανά επάνω.

2.ROMANIAN DEAD LIFTS:

Με τα πόδια λίγο πιο κλειστά από το άνοιγμα των ώμων και ελαφρώς λυγισμένα γόνατα εκτελούμε κάμψη ισχίου και μόλις η μπάρα φτάσει λίγο κάτω από τα γόνατα συνεχίζουμε με έκταση έως ότου φτάσουμε στην όρθια θέση.

3. Καθιστές απαγωγές ισχίου με λάστιχο:

Από καθιστή θέση με ένα λάστιχο του οποίου την σκληρότητα θα την επιλέξετε εσείς , εκτελούμε απαγωγές ισχίου (ανοίγματα).

4. Εκτάσεις ισχίου στην τροχαλία:

Με το πόδι σας δεμένο στην κλασική τροχαλία η οποία βρίσκετε στην χαμηλότερη της θέση στηριζόμαστε μπροστά σταθεροποιούμε την λεκάνη μας και την μέση μας και εκτελούμε εκτάσεις ισχίου ως το ψηλότερο σημείο πιέζοντας τους γλουτούς μας όσο πιο ψηλά μπορούμε.

Facebook: Ζαρίκος Χαρίδημος Γυμναστής-Personal Trainer

Instagram: Haridimos_trainer

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More