Τα 4 κορυφαία tips για να προετοιμαστείς για το μαραθώνιο

Για πολλούς η ολοκλήρωση ενός μαραθωνίου αποτελεί μία προσωπική πρόκληση, καθώς θέλουν να τεστάρουν τα όριά τους. Άλλοι θέλουν να χάσουν βάρος ή να βοηθήσουν για κάποιο φιλανθρωπικό σκοπό.

Όποιος και αν είναι ο λόγος που θέλεις να πάρεις μέρος σε κάποιον μαραθώνιο, είναι σημαντικό να τον υπενθυμίζεις συχνά στον εαυτό σου τους μήνες που θα έρθουν, όταν τα πόδια σου θα είναι κουρασμένα ή δε θα μπορείς να σηκωθείς από το κρεβάτι το πρωί.

1. Χτίσε σιγά-σιγά τα χιλιόμετρά σου

Θα πρέπει με την πάροδο του χρόνου να αυξάνεις τα χιλιόμετρα που κάνεις, τρέχοντας τρεις με πέντε φορές την εβδομάδα.

2. Κάνε συχνά μακριές αποστάσεις

Φρόντισε να τρέχεις και πιο μακριές αποστάσεις κάθε επτά με δέκα ημέρες, ώστε το σώμα σου να προσαρμοστεί σταδιακά και στο τρέξιμο για μεγάλη διάρκεια χρόνου.

3. Αύξησε την αεροβική σου ικανότητα

Προπονήσου με έντονο τρέξιμο και διαλείμματα για να αυξήσεις την αεροβική σου ικανότητα και τις αντοχές σου. Για παράδειγμα, τρέξε σε πιο έντονο ρυθμό από τον συνηθισμένο 4 φορές για ενάμισι χιλιόμετρο, με διάλειμμα 5 λεπτών ήσυχου τζόκινγκ ή και περπατήματος στο ενδιάμεσο.

4. Προστάτευσε τις αρθρώσεις σου

Στην μεγάλη αυτή προσπάθεια ολοκλήρωσης του μαραθώνιου είναι πολύ σημαντικό να προστατεύσεις τις αρθρώσεις που καταπονούνται τόσο στις προπονήσεις όσο και στον τελικό αγώνα.

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο