Τι μπορείς να φας αντί για σοκολάτα;

Εκείνες τις μέρες, που θέλουμε πολύ να φάμε κάτι γλυκό, σχεδόν πάντα καταφεύγουμε στη σοκολάτα. Ωστόσο, υπάρχουν πολύ πιο υγιεινές εναλλακτικές, απλώς δεν τις σκεφτόμαστε. Πάμε να τις δούμε;

Αποξηραμένα φρούτα

Τα περισσότερα αποξηραμένα φρούτα (χωρίς έξτρα ζάχαρη) έχουν ως μετρητή μερίδας μια μικρή χούφτα και περιέχουν 40 – 80 θερμίδες. Και πολλά ακόμα θρεπτικά συστατικά, χωρίς λιπαρά.

Μούρα

Πάρτε μια σακούλα και αφήστε τα στην κατάψυξη. Θα κρατήσουν πάρα πολύ καιρό και θα είναι ένα πανεύκολο, σούπερ υγιεινό αλλά και πολύ διαιτητικό σνακ. Tαιριάζουν τέλεια με smoothies ή με δημητριακά και έχουν μόλις 50-90 θερμίδες ανά μερίδα.

Επιδόρπια γιαουρτιού

Τα περισσότερα επιδόρπια γιαουρτιού στην αγορά προσφέρονται σε μικρές μερίδες που δεν ξεπερνούν τις 100 θερμίδες. Πρόκειται για μία ευχάριστη εναλλακτική πρόταση γλυκού, που θα προσφέρει ευχαρίστηση χωρίς έξτρα θερμίδες.

Πηγή: olivemagazine.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο