Τι πρέπει να γνωρίζεις όταν γυμνάζεσαι;

Ταλαιπωρείστε άδικα χωρίς να βλέπετε αποτελέσματα και η κούραση έχει κερδίσει. Όταν όμως γνωρίζεις γιατί πας στο γυμναστήριο και ξεκινήσεις με ένα πρόγραμμα όλα είναι ευκολότερα.

1. Στόχος
Πρέπει να ξέρεις γιατί γυμνάζεσαι. Που στοχεύεις. Όλοι ξέρουμε ότι η γυμναστική κάνει καλό στο σώμα μας, βοηθάει τον οργανισμό και την ψυχολογία μας, ωστόσο αυτό δεν μας φτάνει – έτσι απλά- στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Κατέγραψε την φυσική σου κατάσταση, τα κιλά σου και τον στόχο σου. Συνέχισε να σημειώνεις την κάθε σου δραστηριότητα ώστε να βλέπεις την πρόοδο σου. Το να πηγαίνεις στο γυμναστήριο, να κάνεις λίγο απ’ όλα απλώς για να έχεις την αίσθηση της άσκησης, δεν θα σε βοηθήσει σε τίποτα παραπάνω από μια απλή ψευδαίσθηση ότι κάτι κάνεις.

2. Πρόγραμμα
Ο στόχος θέλει πρόγραμμα. Μίλησε με έναν γυμναστή για τον στόχο σου. Συζήτησε μαζί του αυτό που ακριβώς θέλεις και ακολούθησε πιστά το πρόγραμμα που θα σου βγάλει. Και η τελευταία άσκηση, έχει λόγο που βρίσκεται μέσα στο πρόγραμμα σου. Μην την παραλείπεις.

3. Συγκέντρωση
Είναι ωραίες οι νέες φιλίες που προσφέρουν τα γυμναστήρια, ωστόσο ο χρόνος που ξέκλεψες ανάμεσα σε εργασία και ξεκούραση, είναι πολύτιμος. Μην τον ξοδεύεις συζητώντας ανάμεσα στα σετ των ασκήσεων σου. Όταν το διάλειμμα διαρκεί περισσότερο χρόνο από τον απαιτούμενο, ο στόχος πηγαίνει… περίπατο.

4. Σωστή εκτέλεση
Όπως η συγκέντρωση, έτσι και η εκτέλεση είναι άκρως σημαντική. Όσες επαναλήψεις και να κάνεις, χάνουν το νόημα τους αν η άσκηση δεν γίνεται με τον σωστό τρόπο. Πόσες φορές έχετε ακούσει «κάνω 300 κοιλιακούς την ημέρα»; Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτών των ανθρώπων, η σωστή εκτέλεση αυτής της άσκησης, δεν θα τους άφηνε να ολοκληρώσουν, ούτε τους μισούς κοιλιακούς από αυτούς που έχουν συνηθίσει να κάνουν. Το βασικό στην σωστή εκτέλεση, πέρα από το αποτέλεσμα είναι επίσης και η αποφυγή τραυματισμών. Μια λάθος εκτέλεση μπορεί να σας αποφέρει μεγαλύτερα προβλήματα από την μη γράμμωση που εσείς επιθυμείτε.

5. Όρια
Όσο και αν νομίζετε πως κάνοντας παραπάνω πράγματα από αυτά που πραγματικά μπορείτε, θα γίνετε «υπερήρωας» ή θα φτάσετε πιο γρήγορα στον στόχο, κάνετε λάθος. Τον μόνο που θα καταφέρετε είναι να καταπονήσετε τον οργανισμό σας χωρίς να έχετε φτάσει σε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα, ενώ οι δυνάμεις, θα αρχίσουν να σας εγκαταλείπουν. Την ίδια ώρα ο στόχος θα κάνει «φτερά».

6. Σωστή διατροφή
Όλα ξεκινούν από το στόχο. Υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι μετά από μια ώρα έντονης γυμναστικής, μπορούμε να φάμε τα πάντα. Πως αφού χαλάσαμε τόση ενέργεια, πρέπει να την αναπληρώσουμε τρώγοντας πολλά παραπάνω από αυτά που πρέπει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πάρουμε βάρος, παρά να χάσουμε. Σκεφτείτε απλώς, πως οι θερμίδες που καίμε με την άσκηση, μπορεί να είναι πάρα πολύ καλές, όχι όμως τόσες, όσες για να φάμε κάτι που θα μας προσφέρει τις διπλάσιες από αυτές που κουραστήκαμε για να χάσουμε.

7. Αποτέλεσμα
Παραδεχτείτε ότι οι δικαιολογίες δεν σας βοηθούν. Απλώς, σας κάνουν να νιώθετε καλύτερα με τον εαυτό σας την δεδομένη στιγμή, ενώ παράλληλα μένετε στάσιμοι. Στάσιμοι σε αυτό που λέτε και ξαναλέτε ότι θέλετε να αλλάξετε. Βάλτε κανόνες και όρια, πάρτε χαρτί και καταγράψτε τα θέλω σας, μην χάνετε τις προπονήσεις και τα σωστά γεύματα, συγκεντρωθείτε και το αποτέλεσμα αποκλείεται να μην σας ανταμείψει.

 

Πηγή: onmed.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο