Έχετε δοκιμάσει λίγο -πολύ τα πάντα για να απαλλαγείτε από το επίμονο λίπος στην κοιλιά, ωστόσο, χάνετε βάρος αλλά όχι λίπος στην κοιλιά. Πώς και έτσι; Υπάρχουν διαθέσιμες λύσεις οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν με την απώλεια βάρους, αλλά δεν λειτουργούν όλα σε όλους. Ένας φίλος σας μπορεί να χάσει περισσότερο βάρος με το ίδιο σχέδιο διατροφής από ό, τι εσείς. Όλα εξαρτώνται από το σώμα σας.

Εάν έχετε προσπαθήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα να απαλλαγείτε από το λίπος της κοιλιάς αλλά δεν μπορείτε, υπάρχουν μερικά πράγματα που ίσως κάνετε λάθος. Εδώ είναι μια λίστα με περίεργους λόγους για τους οποίους δεν χάνετε λίπος στην κοιλιά.

Δεν πίνειτε αρκετό νερό

Το νερό είναι ένα ουσιαστικό μέρος της απόκτησης υγιούς σώματος, οπότε θα πρέπει να αρχίσετε να πίνετε αρκετό εάν δεν το έχετε ήδη κάνει. Η κατανάλωση νερού μπορεί να μας βοηθήσει περαιτέρω στη διαδικασία της απώλειας βάρους. Το καλύτερο; Δεν έχει θερμίδες. Βοηθά στην αύξηση του αριθμού των θερμίδων που κάψατε σε μια μέρα. Βοηθά επίσης στην καταστολή της όρεξής σας εάν το πίνετε πριν από τα γεύματα. Πίνετε πολύ για να δείτε τους κόπους σας να πιάνουν τόπο.

Δεν κοιμάστε αρκετά

Οι προσπάθειές σας να χάσετε το λίπος της κοιλιάς θα είναι ανούσιες αν δεν κοιμάστε όσο χρειάζεται. Γιατί; Διότι όταν κοιμόμαστε το σώμα μας παράγει λεπτίνη και αδιπονεκτίνη. Η λεπτίνη είναι μια ορμόνη που καταστέλλει την όρεξή μας και η αδιπονεκτίνη βοηθά το σώμα μας να ανταποκρίνεται καλύτερα στην ινσουλίνη. Ο καλός ύπνος ( 6-8 ωρών ) είναι σημαντικός για να αποφύγετε την κούραση της ημέρας και να  μην αναζητάτε περισσότερους υδατάνθρακες.

Έχετε πολύ στρες

Αν δεν είστε διανοητικά υγιείς, πώς μπορείτε να περιμένετε το σώμα σας να είναι υγιές; Το στρες αυξάνει μόνο την παραγωγή κορτιζόλης, μιας ορμόνης υπεύθυνης για το σπλαχνικό λίπος – το οποίο συσσωρεύεται γύρω από την κοιλιά σας. Το άγχος μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αυξημένη όρεξη, την οποία για προφανείς λόγους δεν θέλουμε.

Τρώτε υπερβολικά μετά την άσκηση

Το γεγονός ότι ιδρώνετε πολύ δεν σημαίνει ότι παίρνετε την άδεια να φάτε ό, τι θέλετε. Φυσικά, μπορείτε, αν θέλετε, αλλά όχι εάν θέλετε να χάσετε πόντους γύρω από τη μέση σας. Θα πρέπει να υπάρχει ισορροπία μεταξύ άσκησης και όσων τρώτε. Ο κανόνας είναι να καίτε περισσότερες θερμίδες από ό, τι τρώτε – οπότε να είστε προσεκτικοί σχετικά με αυτό που καταναλώνετε και την πρόσληψη θερμίδων σας.

Δεν τρώτε αρκετά

Τι άλλο μπορεί να εμποδίσει τα σχέδια απώλειας βάρους; Η υπερβολικά χαμηλή θερμιδική πρόσληψη. Οι άνθρωποι συμβουλεύονται να χάσουν βάρος μειώνοντας την πρόσληψη θερμίδων τους, αλλά αυτό δεν δουλεύει όταν το σώμα και ο οργανισμός βρίσκονται σε κατάσταση «πείνας». Η χαμηλή πρόσληψη θερμίδων θα επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας και θα μειώσει τη δραστηριότητα της ορμόνης του θυρεοειδούς.

Κάνετε μόνο Cardio

Το cardio είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσετε το σπλαχνικό λίπος, αλλά με το να κολλάτε σε αυτό δεν πρόκειται να  ξεφορτωθείτε το λίπος. Πρέπει να ενσωματώσετε την άρση βαρών για καλύτερα αποτελέσματα – θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες. Επιπλέον, το χτίσιμο άπαχων μυών συμβάλλει στη βελτίωση του μεταβολισμού. Πρέπει να ξεκινήσετε τα βάρη, αν δεν το έχετε ήδη κάνει.

Πηγή: iatronet