Τι ώρα θα πρέπει να καταναλώνετε το πρωινό σας

Η συμβολή του πρωινού στην ικανότητα σκέψης και συγκέντρωσης, ιδιαίτερα των μαθητών, είναι αδιαμφισβήτητη. Όσοι τρώνε πρωινό καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες τους σε ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, βιταμίνη Α, βιταμίνες Bκαι βιταμίνη C.

Επιπλέον, το πρωί το στομάχι μας είναι άδειο και ο οργανισμός μας έχει στερέψει από ενέργεια την οποία χρειάζεται να λάβει από το πρώτο γεύμα της ημέρας.

Πολλοί άνθρωποι μόλις σηκωθούν από το κρεβάτι δεν πεινάνε με αποτέλεσμα να παραλείπουν εντελώς το πρωινό.

Το πρώτο όμως γεύμα της ημέρας δεν είναι αναγκαστικά και το πρώτο πράγμα που θα κάνει κανείς μόλις σηκωθεί από το κρεβάτι!

Το πρωινό μπορεί να καταναλωθεί 2 με 3 ώρες αφού ξυπνήσουμε και αντίστοιχα 2 με 3 ώρες πριν το μεσημεριανό.

Εάν θέλετε μπορείτε να πάρετε το πρωινό στο γραφείο ή στο πρώτο διάλειμμα τη δουλειάς.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο