Το διακύβευμα των εκλογών και ο θετικός ρόλος του Κινήματος Αλλαγής

Άρθρο του Γιάννη Μαγκριώτη, υποψήφιου βουλευτή με το ΚΙΝΑΛ στην Α΄Θεσσαλονίκης

Η επόμενη μέρα θα είναι μια δύσκολη μέρα γιατί, η απερχόμενη κυβέρνηση αφήνει τρύπες στην οικονομία και ένα κράτος βαρύ και αναποτελεσματικό. Η επερχόμενη κυβέρνηση της ΝΔ και η απερχόμενη τού ΣΥΡΙΖΑ κρύβουν δυο αλήθειες:

α) Ότι τα σχέδιά τους δεν πατούν στην πραγματικότητα και την επομένη των εκλογών θα αλληλοκαταγγέλονται, για τον ποιος φταίει.

β) Ότι το βασικό δημοσιονομικό πλαίσιο είναι συμφωνημένο με τους Ευρωπαίους εταίρους μας.

Η νέα κυβέρνηση, αν θελήσει να διεκδικήσει την μείωση του συμφωνημένου πρωτογενούς πλεονάσματος από 3,5 % σε 2,5% μέχρι το 2022 και να καλύψει το δημοσιονομικό κενό που αφήνει η απερχόμενη κυβέρνηση είναι βέβαιο, ότι θα συμφωνήσει ένα 5ο άτυπο μνημόνιο, όπως υλοποίησε ένα ανάλογο 4ο η απερχόμενη και ποτέ δεν το παραδέχτηκε.

  • Βασική προϋπόθεση για την εξωστρεφή ανάπτυξη είναι η ύπαρξη σύγχρονων και ολοκληρωμένων αναπτυξιακών υποδομών.

  • Η Θεσσαλονίκη απέκτησε για πρώτη φορά master plan συγκοινωνιακών υποδομών την περίοδο 2010-2012, μετά από εντατική δουλειά ειδικών και ανοικτή διαβούλευση των φορέων της πόλης και είναι ιδιαίτερη η τιμή πού νιώθω γιατί ως Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, πρότεινα, συντόνισα τις ομάδες δουλειάς, τον δημόσιο διάλογο και δημοπρατήσαμε σημαντικά έργα, έχοντας διασφαλίσει τις μελέτες και την χρηματοδότηση.

  • Βασικά έργα του σχεδίου αυτού, όπως η επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά οι κόμβοι της περιφερειακής και η ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης στο Μακεδονία, δημοπρατήθηκαν την δια περίοδο και ο χρόνος ολοκλήρωσης τους για το Μετρό το 2018, για τους κόμβους το 2015.

  • Δυστυχώς, μόνο το έργο του αεροδρομίου ολοκληρώθηκε με καθυστέρηση τεσσάρων χρόνων, ενώ τα αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα. Την ίδια περίοδο προετοιμάστηκε η δημοπράτηση της επέκτασης του Μετρό δυτικά και προς το αεροδρόμιο και όλα σταμάτησαν ουσιαστικά το 2012. Σταμάτησε και η προετοιμασία για την αναβάθμιση της ανατολικής περιφερειακής με τον υπερυψωμένο κλάδο των 3.5 χιλιομέτρων από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου μέχρι την Πυλαία για να παίρνει την διαμπερή κίνηση, η διαλάληση με μια ακόμη λωρίδα ανά κατεύθυνση του τμήματος από Πυλαία μέχρι τον κόμβο Καρδίας, επίσης όλα πάγωσαν στο 2012.

  • Τέλος δημοπρατήθηκε η κατασκευή του δευτέρου κλάδου του κεντρικού αποχετευτικού αγωγού για να τελειώσει το φαινόμενο των υπερχειλίσεων και της μόλυνσης του Θερμαϊκού και έπρεπε να τελειώσει το 2015 και ακόμη δεν έχει τελειώσει.

  • Το χειρότερο είναι ότι ακύρωσαν τον διαγωνισμό για την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του διυλιστηρίου νερού στην Σίνδο, που θα έλυνε οριστικά το πρόβλημα της υδροδότησης της Θεσσαλονίκης και τα αποτελέσματα τα είδαμε πέρσι.

Το βασικό χρηματοδοτικό εργαλείο είναι το ΕΣΠΑ και δυστυχώς ούτε στην κεντρική κυβέρνηση έχουν μείνει σημαντικοί πόροι, ούτε στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Υπάρχει ένα έργο την μελέτη του οποίου δημοπράτησα το 2011 και είναι έτοιμη από το 2014, το Θεσσαλονίκη-Έδεσα, όμως ούτε η Περιφέρεια, ούτε η κυβέρνηση από τότε δεν δίνουν τα κονδύλια για να κατασκευαστεί.

Υπερασπίζοντας τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, τα δικαιώματα της Κύπρου, του Ελληνισμού, την ειρήνη στον κόσμο και την ασφάλεια της πατρίδας μας, απαντώντας στην αναθεωρητική επιθετική πολιτική της Άγκυρας.

Μπροστά στον κίνδυνο να αποκτήσουμε τα πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά των χωρών της Λατινικής Αμερικής, με θύματα πάντα την μεσαία τάξη, τα αδύναμα λαϊκά στρωματά και τους νέους, το Κίνημα Αλλαγής πρέπει να ενισχυθεί, γιατί η χώρα χρειάζεται ένα σύγχρονο μεταρρυθμιστικό Σοσιαλδημοκρατικό κόμμα, ένα κόμμα της λογικής και της μετριοπάθειας.

Εγώ ήμουν πάντα Βουλευτής της πόλης και των ανθρώπων της. Έτσι με γνωρίζουν οι συμπολίτες μου. Έτσι συνέχισα και μετά το 2012 με μικρές και μεγάλες πρωτοβουλίες, με μικρές και μεγάλες προσπάθειες για την Θεσσαλονίκη και τους ανθρώπους της. Το ζητούμενο σήμερα είναι η πόλη να επανακτήσει βουλευτή που γνωρίζει στο βάθος τα θέματα της και έχει σύγχρονες και ρεαλιστικές προτάσεις, με θετικά αποτυπώματα στην πορεία του, με εργατικότητα, αξιοπρέπεια και δοκιμασμένο ήθος που «Κανείς δεν τον κρατάει και δεν τον προωθεί για αλλότρια συμφέροντα» . Με αυτήν την ταυτότητα νιώθω πως μπορώ να είμαι χρήσιμος και να αγωνιστώ στο Κοινοβούλιο για τους στόχους αυτούς.

Τους στόχους της Θεσσαλονίκης και των ανθρώπων της, τους στόχους της Ελλάδας και των Ελλήνων, τους στόχους των Νέων Σοσιαλιστών και όλων των δημοκρατικών και προοδευτικών πολιτών, τους δικούς σας στόχους.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο