4 ασκήσεις για να χάσετε το λίπος από τα μπράτσα

Τα υπερμεγέθη πουλόβερ μπορούν να σας βοηθήσουν να κρύψετε τα μπράτσα, όμως όταν κάνει ζέστη δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα, εφόσον δεν θέλετε να σκάσετε από τη ζέστη.

Γι αυτό παρακάτω θα δείτε μερικές ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να κάψετε το λίπος από τα μπράτσα. Δεν απαιτείται ειδικός εξοπλισμός γυμναστικής.

Η θέση κόμπρα 

Η γιόγκα δεν είναι μόνο μια τάση. Διαθέτει μια σειρά από οφέλη για την υγεία και ορισμένες η θέση  κόμπρα, είναι μια απλή στάση που μπορείτε να κάνετε ακόμα και στο χώρο εργασίας, αρκεί να έχετε ένα στρωματάκι.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κοιτάξετε προς τα κάτω, προς το πάτωμα με τις παλάμες κοντά στο στήθος και να σηκώσετε το πάνω μέρος του σώματος, τραβώντας τα πτερύγια σας πίσω και μέσα. Κρατήστε σε αυτή τη θέση για όσο το δυνατόν περισσότερο. Ελέγξτε την αναπνοή σας.

Βαράκια

Οι ασκήσεις που προωθούν την οικοδόμηση και τόνωση των δικέφαλων μυών, βοηθάνε στο να κάψετε και λίπος στη συγκεκριμένη περιοχή. Πάρτε ένα βαράκι σε κάθε χέρι και ξεκινήστε τις ασκήσεις. Κάντε 10-15 επαναλήψεις κάθε μέρα για να επιτύχετε την απώλεια λίπους.

Σανίδα 

Εάν δεν έχετε γυμνασμένα χέρια τότε η συγκεκριμένη άσκηση θα σας δυσκολέψει, όμως μην το βάλετε κάτω. Με πρακτική θα καταφέρετε να κάνετε σανίδα, ενώ θα κάψετε το λίπος από τα μπράτσα. Εκτός από το να αποκτήσετε δυνατά τα χέρια, η σανίδα βοηθά στην ενίσχυση του πυρήνα σας, ενισχύει τη σταθερότητα των ώμων και αυξάνει την αντοχή των οστών στους καρπούς και τους βραχίονες. Κρατήστε αυτή τη θέση για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα και με τον καιρό αυξήστε τη διάρκεια.

Push-ups στην καρέκλα

Οι καρέκλες δεν είναι μόνο για να κάθεστε και να δουλεύετε, αλλά μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε και για να ασκηθείτε. Μια  άσκηση που μπορείτε να κάνετε είναι push-ups με τη βοήθεια μιας καρέκλας. Αρκεί να βάλετε τα χέρια σας στη βάση της και να ξεκινήσετε τα push-ups.

Τώρα που ξέρετε μερικές από τις καλύτερες ασκήσεις για τα μπράτσα τι περιμένετε; Θα απαλλαγείτε από το λίπος και θα έχετε ένα γυμνασμένο σώμα σε ένα μήνα, εάν επιμείνετε σε τακτικές προπονήσεις.

 

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο