4+1 πράγματα που συμβαίνουν στα μάτια σας όταν κοιτάτε πολλές ώρες την οθόνη του υπολογιστή

Οι ώρες που περνάμε μπροστά από έναν υπολογιστή μπορεί να είναι πολύ περισσότερες από τις ώρες που ξεκουραζόμαστε. Ενώ ήδη γνωρίζουμε το αντίκτυπο που μπορεί να έχει το μπλε φως της οθόνης στο δέρμα μας. Όμως με τα μάτια μας τι γίνεται;

Ymath2

Για να μάθετε την απάντηση στην παραπάνω ερώτηση συνεχίστε την ανάγνωση και θα μάθετε τι συμβαίνει στα μάτια σας, όταν περνάτε πολλές ώρες μπροστά από μια οθόνη.

Προσωρινός ερεθισμός

Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα περιλαμβάνουν κνησμό, κάψιμο, ερυθρότητα, πονοκέφαλο, κόπωση και πόνο στα μάτια κατά την εργασία στην οθόνη. Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε (ή όλα) από τα παραπάνω συμπτώματα τότε απλά ξεκουράστε τα μάτια σας για λίγες ώρες. Πολύ συχνά, επικεντρωνόμαστε τόσο πολύ σε αυτό που βλέπουμε και αυτό δημιουργεί ένα ξηρό, δυνητικά ανθυγιεινό οφθαλμικό περιβάλλον.

Πολύ μπλε φως

Οι ηλεκτρονικές συσκευές – συμπεριλαμβανομένων των υπολογιστών – είναι γνωστό ότι εκπέμπουν μπλε φως, το οποίο μπορεί να έχει μακροπρόθεσμα αρνητικές επιπτώσεις στα μάτια σας. Ενώ κάποια έκθεση είναι φυσιολογική, ο υπερβολικός χρόνος μπροστά στο μπλε φως της οθόνης μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα εμφάνισης οφθαλμικών παθήσεων.

Θολή όραση

Εάν βλέπετε θαμπά μετά το κλείσιμο του υπολογιστή σας, δεν είστε μόνοι. Η συνεχής θολή όραση μπορεί να αναπτυχθεί με τη συνεχή χρήση του υπολογιστή. Για να αποφύγετε τη θολή όραση προσπαθήστε να περιορίσετε τον χρόνο που περνάτε μπροστά στον υπολογιστή και φροντίστε να κάνετε συχνά διαλείμματα καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Αφυδάτωση

Τα μάτια σας μπορεί να αφυδατωθούν, όπως και το σώμα σας. Και επειδή τείνουμε να τα ανοιγοκλείνουμε λιγότερο όταν κοιτάζουμε μια οθόνη, η αφυδατώνονται ακόμα πιο γρήγορα. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να πίνετε αρκετή ποσότητα νερού όλη την ημέρα, για να βοηθήστε στην ενυδάτωση των ματιών και των ιστών των βλεφάρων .

Υπερδιέγερση

Το να κοιτάτε μια οθόνη όλη την ημέρα αυξάνει την έκθεση σε μπλε φως, κάτι που μπορεί να επηρεάσει το πρόγραμμα ύπνου σας . Αυτό συμβαίνει γιατί το μπλε φως λειτουργεί ως διεγερτικό για τον εγκέφαλό σας, γι ‘αυτό είναι πιο δύσκολο να κοιμηθείτε, όταν κοιτάτε το τηλέφωνό σας σε ένα σκοτεινό δωμάτιο. Προσπαθήστε να σχεδιάσετε το ημερήσιο πρόγραμμά σας, έτσι ώστε μια ψηφιακή συσκευή να μην χρησιμοποιείται τις ώρες που πέφτετε στο κρεβάτι.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Για να ξέρετε: Την 1η Μαΐου 2018 θα ενημερώσουμε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους χρήσης, ώστε να είναι πιο σαφείς και να καλύπτουν τη νέα νομοθεσία περί προστασίας του απορρήτου στην Ευρώπη. Επιλέξτε Αποδοχή για να μας ενημερώσετε ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές. Μάθετε περισσότερα.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο